April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۵۵۵۴
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
0

تماشای آنلاین جدیدترین فیلم ها در فان و فیلم

وقتی بخواهیم پای تماشای یک فیلم یا سریال بنشینیم ایده ال های زیادی را مد نظر قرار میدهیم، از شرایط و زمان دیدن تا انتخاب ژانر و حتی سال ساخت آن میتواند به صورت جزئی و ریز مورد کنکاو قرار بگیرد.

برای دیدن محصولات تصویری خارجی یا ایرانی راه های زیادی وجود دارد، فراوانی رسانه های پیش روی ما برای دیدن این آثار هنری رقابت را برای انتخاب یکی از آنها بیش تر می کند، روز به روز بر امکانات این رسانه ها افزوده می شود تا شرایطی ایده آلی را برای مخاطب خود ایجاد کنند و صد البته توجه سایرین را جلب نمایند، راه های دسترسی، هزینه های دسترسی و همچنین سازگاری آن رسانه با گیرنده ما میتواند منجر به انتخاب نهایی شود، فانو فیلم یکی از سایت های ارائه دهنده فیلم ها و سریال هاست که میتوانید روی آن حساب ویژه ای باز کنید، از جدیدترین فیلم ها تا قدیمی ترین سریال ها با کیفیت اچ دی در این TV پیشرفته قرار گرفته است که تنوع دسته بندی های آن میتواند شما را زیر 10 ثانیه به مقصودتان برساند.

معرفی فانو فیلم و تنوع دسته بندی آن

فانو فیلم با یک برنامه ریزی تیمی دقیق شروع بکار کرد و هرچه از قدمت این VOD گذشت تیم تحقیق و پژوهش این رسانه اقدام به نیازسنجی و بررسی چالش های پیش روی کاربران کرد، آن چه هم اکنون میبینید ماحصل سال ها برطرف نیاز کاربران بوده است. اگر بخواهیم از ابتدا شروع کنیم، فانو فیلم یک صفحه جهت تماشا آنلاین بود اما به تدریج جزییات در هر عنوان اضافه شد، امتیاز فیلم، سال، کارگردان، بازیگران و حتی عواملی ماننده نویسنده و کمپانی توزیع کننده در این رسانه بصورت لینک شده هستند که قادرید آرشیو آنها را ببینید و عنوان نمونه شما محصولات کمپانی نت فلیکس را ببینید و از بین آثار حمایتی این شرکت به تماشا مشغول شوید. کار به جایی رسید که مشارکت کاربران در سایت به شدت حس می شد و تحت سیستم لایک و دیس لایک از هر کاربر ثبت نام کننده که آن عنوان را دیده است نظر خواسته شد، بعد از گذشت زمانی متوجه شدیم که ممکن است کاربران کمی متعصبانه نظر دهند و اسکریپت به اینگونه اجازه امتیاز دادن در قالب لایک و دیسلایک را بدهد که کاربر حداقل 40 دقیقه از فیلم را تماشا کرده باشید بعد بتواند نظر واقعی خود را اعمال کند. این برای تهیه یک لیست از آثار محبوب در فانو فیلم یک نیاز مبرم به حساب می آمد.

تماشای آنلاین جدیدترین فیلم ها در فان و فیلم

اما بریم سراغ تنوع دسته بندی در این رسانه که در مرحله پنجم ارتقا و در نتیجه شناخت نیاز کاربران بعمل آمد. در حالت کلی به چند دسته بندی اصلی یعنی سریال، فیلم، انیمیشن و مستند نیاز است و همچنین ژانرهای موجود نیز در این عناوین اعمال گردد، اما گاهی نیاز به فیلترهای پیشرفته تر و دقیق تری است تا کاربران دقیقا به هدف خود نزدیک شوند. برای نمونه شما یک سریال کره ای عاشقانه را میخواهید تماشا کنید اما در همین حال میخواهید علاوه بر ژانر فیلم عاشقانه، سبک بقا نیز در آن وجود داشته باشد! این شروع یک جستجو و صرف زمان های زیاد برای پیدا کردن آن چه خواهان هستید می باشد. پس در هر عنوان با تماشای فیلم و یادداشت برداری اینکه آیا فیلم میتواند در سبک بقا قرار بگیرد یا آیا این فیلم ترسناک در سبک زامبی ها میتواند جای بگیرد یک خروجی دارد که در نهایت بینندگان میتوانند خیلی سریع ژانرها، سبک ها و زیر موضوعات مربوط به هر فیلم را ببینند و با توجه به نیاز دقیق خود انتخاب کنند.

تماشای آنلاین جدیدترین فیلم ها در فان و فیلم

همچنین دسته بندی های دیگری نیز بر حسب فیلم های جشنواره اسکار، برترین های IMDB و سرویس های نقد کننده دیگر و محبوب ترین ها بر حسب مخاطبان فانوفیلم وجود دارد که شما با انواع دسته بندی مختلف خواهید توانست تصمیم گیری بهتری برای تماشا یک اثر سینمایی یا سریالی داشته باشید. همچنین سیستم فانوفیلم سرویس دهنده اینترنت شما در هنگام تماشا آنلاین نمایش میدهد و به شما اعلام میکند که مصرف شما به چه شکلی محاسبه خواهد شد. مثلا وقتی یک عنوان از فیلم اکشن را انتخاب می کنید شما با کلیک روی دکمه پخش آنلاین به صفحه مدرنیته تماشا آنلاین وارد می شوید که با ابزارهای مختلفی که در این سیستم پخش گنجانده شده میتوانید فیلم را در حد ثانیه به عقب یا جلو یا مشاهده فیلم بر حسب کیفیت دلخواه که همگی HD و معمولا سه کیفیت محبوب 480، 720 و 1080 خواهد بود را گزینش کنید، از دیگر ویژگی ها حین تماشا فیلم های دسته بندی های این رسانه امکان خاموش کردن پخش زیرنویس یا تبدیل فیلم به حالت دوبله فارسی است که بدون قطعی یا معطلی میتوانید بین زبان های مختلف چنچ داشته باشید.

فانو فیلم را در جستجوگرها سرچ کنید یا به آدرس  Funofilm.irمراجعه نمایید و فقط با وارد کردن شماره موبایل خود به راحتی عضوی شوید و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه ای به تماشای آنلاین هزاران اثر اختصاصی از این وی او دی ایرانی مشغول شوید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: