کد خبر: ۳۸۵۵۷۶
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
0
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری زن مواد فروشی که قصد داشت بیش از ۱۰ کیلو تریاک را در پوشش بار تجاری به یکی از کشورهای اروپائی منتقل کند خبر داد.

بازداشت یک زن به اتهام قاچاق‌ موادمخدر به اروپا

سرهنگ ضرغام آذین در این‌باره گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه زن مواد فروشی در جنوب پایتخت، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. با آغاز تحقیقات ماموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن فعالیت مجرمانه متهم متوجه شدند که متهم در پوشش بار تجاری و با شگرد جاسازی در ماشین آلات صنعتی، محموله‌های مواد مخدر را به کشور‌های اروپائی منتقل می‌کند.

وی با اشاره به مشخص شدن روش کار متهم، گفت: ماموران در ادامه با انجام تحقیقات پلیسی متوجه شدند که متهم به تازگی مقادیری موادمخدر را در داخل سیلندر ماشین آلات ریسندگی و بافندگی جاساز کرده و پس از تحویل به یکی از شرکت‌های حمل‌ونقل هوائی قصد دارد آن را از طریق مرز هوایی به یکی از کشور‌های اروپایی قاچاق کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: