کد خبر: ۳۸۵۶۱۶
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
0
پژو ۴٠۵ صفر کیلومتر در بازار آزاد حدود ۳۰۰ میلیون ارزش دارد. مدل دست‌دوم این محصول با چهار سال کارکرد ٢٠۶ میلیون آگهی شده است

خودروی کارکرده با ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان می‌توان خرید؟

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و ۴۰۵ که در بازار ٣٠٠ میلیون تومان ارزش دارند، جزو ارزان‌ترین محصولات ایران‌خودرو محسوب می‌شوند. در بازار خودرو‌های دست‌دوم می‌شود مدل‌های تولید شده این دو محصول را با حداکثر چهار سال کارکرد، حدود ۲۰۰ میلیون تومان خرید. به‌جز محصولات داخلی، در بازار خودرو‌های کارکرده با بودجه ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون امکان خرید مدل‌های مونتاژی مثل ام‌وی‌ام ۳۱۵، برلیانس H ۲۳۰ دنده‌ای و آریو وجود دارد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفرکیلومتر در بازار آزاد از مرز ۳۰۰ میلیون تومان عبور کرده است. درحالی که در اولین روز‌های پاییز امسال خرید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ معادل ۳۰۳ میلیون تومان آب می‌خورد، امکان خرید مدل‌های کارکرده این محصول با بودجه تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان وجود دارد. فروشنده پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۸ رقم ۲۰۵ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می‌دهد. مهمترین دلیلی که باعث شده فروشنده با این قیمت دنبال مشتری باشد، تعویض اتاق خودرو است. میزان کارکرد این پژو ۲۰۶ تقریبا ۵۰ هزارکیلومتر است. قیمت پژو ۴۰۵ دست‌دوم در یک آگهی دیگر ۲۰۶ میلیون تومان نوشته شده درحالی که ارزش مدل‌های صفرکیلومتر این محصول الان تقریبا ۳۰۰ میلیون تومان است. مالک این پژو به کارکرد ۱۳۰ هزارکیلومتری اشاره کرده و مدعی شده از نظر فنی و بدنه ایرادی وجود ندارد. پژو پارس اتوماتیک صفرکیلومتر که به شکل سفارشی تحویل داده می‌شود، در بازار آزاد خودرو بیشتر از ۴۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، اما با ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود یکی از مدل‌های دست‌دوم آن را خرید. پژو پارس دوگانه‌سوز مدل ۹۷ در استان مازندران ۳۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. یک لکه رنگ روی بدنه و کارکرد ۹۰ هزارکیلومتری باعث شده این محصول در بازار مدل‌های کارکرده تقریبا ۱۰۰ میلیون تومان کمتر از مدل‌های صفرکیلومتر ارزش‌گذاری شود.

آریو یکی از مدل‌های نیم‌میلیاردی در بازار آزاد خودرو است، اما برخی از مدل‌های دست‌دوم آریو را در بازار مدل‌های کارکرده کمتر از ۳۰۰ میلیون می‌فروشند. فروشنده آریو مدل ۹۷ رقم ۲۹۴ میلیون تومان را در کادر مربوط به قیمت در آگهی قرار داده است. میزان کارکرد این محصول که سال ۹۷ تولید شده، ۹۳ هزارکیلومتر است و بدون ایراد فنی و بدنه فروخته می‌شود. ام‌وی‌ام ۳۱۵ صفرکیلومتر در بازار آزاد خودرو بین ۴۶۰ تا ۴۹۰ میلیون تومان دست به دست می‌شود و امکان خرید مدل‌های کارکرده آن با کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان وجود دارد. در تهران ام‌وی‌ام ۳۱۵ مدل ۹۷ را با کارکرد ۷۰ هزارکیلومتر، ۲۹۰ میلیون تومان به خریدار پیشنهاد می‌دهند. آخرین نسخه‌های برلیانس H ۲۳۰ دنده‌ای در سال ۹۹ توسط سایپا مونتاژ شد و الان مدل‌های صفرکیلومتر آن کمی بیش از ۳۵۰ میلیون تومان ارزش دارند. فروشنده برلیانس H ۲۳۰ دنده‌ای مدل ۹۷ در ازای ۲۶۰ میلیون تومان دنبال مشتری می‌گردد. کارکرد این برلیانس ۱۴۰ هزارکیلومتر است، روی بدنه آن یک لکه رنگ دیده می‌شود، اما از نظر فنی سالم است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: