April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۵۶۴۴
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
0
رئیس پلس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۷ هزار لوازم خانگی و بلوریجات قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

کشف ۶۰ میلیارد ریال لوازم برقی خانگی و بلوریجات قاچاق

سرهنگ هدایت بهرامی بیان داشت: با رصد‌های اطلاعاتی توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران، یک انبار دپوی کالای خانگی قاچاق در محدوده "شورآباد" کهریزک شناسایی شد.

وی عنوان داشت: طی بازرسی‌های اولیه به دست آمد، کالا‌های دپو شده از مبادی غیر رسمی و به صورت قاچاق وارد انبار کالا شده است و در سامانه جامع تجارت و انبار‌ها شناسه این اموال ثبت نشده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی می‌باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران به هماهنگی‌های قضائی برای بازدید از انبار کالا اشاره کرد و افزود: در این عملیات ۵۶ هزار و ۲۹ تکه بلوریجات، ۱۲۸ دستگاه جاروبرقی، ۷۶ دستگاه چرخ گوشت، ۱۰۷ دستگاه آبمیوه گیری، ۶۳ دستگاه غذاساز، ۵۲۸ کیلوگرم غذای حیوانات کشف شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۶۰ میلیارد اعلام کرده اند، اضافه کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ بهرامی در پایان از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هر گونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: