کد خبر: ۳۸۵۶۴۹
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
0
کارشناس فوتبال گفت: اگر تیم‌های پرسپولیس و سپاهان بدون حاشیه بازی کنند شاهد دیدار جذابی خواهیم بود.

بازی پرسپولیس-سپاهان بدون حواشی جذاب خواهد بود/ ساپینتو مهمترین عامل از بین رفتن آرامش استقلال است

رسول کربکندی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارزیابی اش از بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: هر ۲ تیم جزو برترین تیم‌های ایران هستند. اگر آن‌ها بدون حواشی و جار و جنحال بازی کنند به طور حتم بازی باکیفیت و زیبایی را شاهد خواهیم بود. همه چیز برای ارائه یک بازی خوب و جذاب آماده است.

او ادامه داد: هواداران سپاهان و پرسپولیس در سال‌های گذشته دچار اختلاف‌هایی شدند به همین علت بازی این ۲ تیم حساس شده است. اگر آن‌ها فقط به مسائل فوتبالی توجه داشته باشند و به حواشی نپردازند به طور حتم می‌توانند یکی از بهترین بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال را ارائه بدهند.
مورایس در تعطیلات شناخت خوبی از فوتبال ایران به دست آورد

کربکندی درباره عملکرد تیم سپاهان در لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم تعطیلات لیگ برتر فوتبال فرصت مناسبی برای سپاهان و مورایس بود تا این مربی پرتغالی شناخت لازم را از فوتبال ایران به دست آورد. همین موضوع باعث شد که تیم سپاهان بتواند تیم هوادار را شکست بدهد و در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.
پرسپولیس نباید به صدرنشینی دلخوش کند

کارشناس فوتبال درباره وضعیت تیم پرسپولیس بیان کرد: به نظرم به صدرنشینی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال نباید دلخوش کرد چرا که بازی‌های زیادی مانده و جایگاه تیم‌ها در جدول تغییر می‌کند. وقفه بین بازی‌ها به خاطر جام جهانی باعث می‌شود که مسابقات لیگ روند رو به رشدی نداشته باشد. معتقدم بعد از مسابقات جام جهانی لیگ واقعی را می‌بینیم. تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و گل گهر سرمایه گذاری بهتری از سایر تیم‌ها کردند و مدعیان قهرمانی هستند.
آرامش برگ برنده بازی سپاهان و پرسپولیس است

او درباره برگ برنده بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: به نظرم هر تیمی که آرامش داشته باشد بهتر می‌تواند برنامه‌های تاکتیکی خود را در زمین مسابقه پیاده کند و بازی را برنده شود. همچنین تیم سپاهان مهره‌های خوبی دارد که آن‌ها می‌توانند برای تیمشان تاثیرگذار باشند. به هر حال نباید از تیم پرسپولیس غافل شویم، چون این تیم هم نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال کسب کرده است. البته مسائل حاشیه‌ای روی بازی سرخپوشان برابر تیم تراکتور تاثیرگذاشت و تعویق بازی هم باعث شد که آن‌ها شکست بخورند.
تیم سپاهان شانس بیشتری برای بردن دارد

کربکندی درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: با توجه به اینکه تیم سپاهان در این بازی میزبان است، شانس بیشتری برای برد دارد.
روند تیمی استقلال بعد از تعطیلات بهتر شده است

کارشناس فوتبال درباره ارزیابی اش از بازی استقلال و فولاد گفت: تیم فولاد جزو تیم‌هایی است که در این ۷ هفته نتایج قابل قبولی نگرفته است. این تیم با وجود سرمایه گذاری انجام شده و مهره‌هایی که در نقل و انتقالات گرفته، تاکنون انتظارات را برآورده نکرده است. در آن طرف، تیم استقلال برد ارزشمندی برابر تیم گل گهر کسب کرد. به نظرم روند تیمی آبی پوشان بهتر از گذشته شده است. البته استقلالی‌ها یک مربی عصبی و پرخاشگری به نام ساپینتو دارند که می‌تواند مهمترین عامل از بین رفتن آرامش تیمی شود. این بازی موقعیت‌های زیاد گلزنی ندارد، اما هر تیمی که بتواند از تک موقعیت‌ها استفاده کند برنده بازی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: