با تصمیم و مصوبه اعضای هیأت مدیره صورت گرفت؛
کد خبر: ۳۸۵۶۶۱
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
0
با تصمیم و مصوبه اعضای هیأت مدیره شرکت بیمه میهن، سیدهادی شیخ الاسلامی به عنوان مدیرعامل و سکاندار جدید این شرکت انتخاب و معرفی شد.

سکاندار جدید بیمه میهن تعیین شد

بر اساس مصوبه اخیر اعضای هیأت مدیره بیمه میهن، سیدهادی شیخ الاسلامی امروز (سه شنبه) در جلسه شورای مدیران و با حضور هیأت مدیره بیمه میهن به عنوان مدیرعامل (سرپرست) معرفی و بر صندلی مدیریت ارشد این شرکت تکیه زد. پیش از این رسول آریان پور عهده دار مدیریت ارشد بیمه میهن بود.

در این جلسه ابتدا دکتر مصطفوی و آریان پور به طرح دیدگاه‌های خود در ارتباط با مسائل بیمه میهن و مصوبه هیأت مدیره مبنی بر انتخاب مدیرعامل پرداختند و برای مدیرعامل جدید در پیشبرد اهداف و راهبری شرکت آرزوی موفقیت کردند و سپس مدیرعامل جدید ضمن تقدیر از خدمات و زحمات رسول آریان پور در کسوت مدیریت ارشد اجرایی شرکت، سیاست‌ها و برنامه‌های خود را در حوزه‌های بیمه گری، اجتماعی و اقتصادی اعلام کرد.

شیخ الاسلامی خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت و افزایش سرمایه را از اولویت‌های نخست و مهم بیمه میهن عنوان کرد و توسعه بازار، افزایش توان مجموعه در حوزه فناوری، امنیت و نگهداری اطلاعات، طراحی محصولات جدید بیمه ای، سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت‌های دولتی و خصوصی و نقش آفرینی در رویداد‌های اجتماعی و فرهنگی کشور و کاستن از آسیب‌های اجتماعی را از جمله برنامه‌های خود برشمرد. در پایان این مراسم، مدیران مجموعه از خدمات و زحمات مدیرعامل پیشین با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.

سیدهادی شیخ الاسلامی از مدیران جوان، خوشنام و تحصیلکرده در حوزه بیمه است. شرکت بیمه میهن برای تقویت بنیه مالی و افزایش نقدینگی، نیازمند افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی هاست و انتظار می‌رود با تحولات و رویکرد‌های جدید و انتقال مالکیت شرکت بیمه میهن به سهامداران جدید، افزایش نقدینگی و توان مالی شرکت، توسعه فعالیت بیمه‌های اتکایی، حضور فعال در کنسرسیوم‌های بیمه ای، بهینه سازی ترکیب پرتفوی و جذب بیمه نامه‌های سود آور در این شرکت رقم بخورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: