کد خبر: ۳۸۵۷۰۶
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
0
وزیر صمت با بیان "از هفته آینده واردات خودرو آغاز می‌شود"، گفت: نام نخستین افرادی که تمام شرایط برای واردات خودرو را دارند اعلام و کار واردات خودرو آغاز می‌شود.

خبر مهم وزیر صمت از زمان واردات خودرو

فاطمی‌امین ظهر امروز در بازدید از مراکز تولیدی گلستان با اشاره به اینکه مصوب واردات خودرو گرفته شده است، اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ کسب‌وکار تقاضای ورود خودرو را داشتند که بعضی از این شرکت‌ها شرایط ورود خودرو را ندارند و در حال پایش شرایط کسب‌وکار‌ها هستیم و بعد از این مرحله شرکت‌هایی که شرایط واردات دارند معرفی خواهند شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه پالایش این افراد براساس آیین‌نامه واردات خودرو مصوب دولت انجام می‌شود، افزود: تا یکی دو هفته آینده شرایط افراد بررسی می‌شود و نام نخستین افرادی که تمام شرایط برای واردات خودرو را دارند اعلام و کار واردات خودرو آغاز می‌شود

‌وی درباره واحد‌های تولید نیز گفت‌: سرمایه در گردش و مواد اولیه و تولید سه مؤلفه است که وزارتخانه دنبال می‌کند و سال گذشته واحد‌های فولاد مدنظر ما بود که بدون هیچ مشکلی و بدون سهمیه‌بندی مواد اولیه در اختیار این واحد‌ها قرار گرفت.

وزیر صمت تصریح کرد: در بخش پتروشیمی امسال برنامه داریم که با هماهنگی وزارت نفت تاکنون مشکلی در این بخش نداشتیم و در اکثر واحد‌ها در این بخش رشد تولید را داشته‌ایم.

‏وی اضافه کرد: برنامه ما افزایش تولید و کنار آن تسریع در روند تولید است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: