کد خبر: ۳۸۵۷۳۳
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
0
شرکت بیمه کوثر نهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه را با رویکرد به‌کارگیری ظرفیت‌های نوآورانه در صنعت بیمه، در هفت محور برگزار می‌کند.

فراخوان نهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه شرکت بیمه کوثر

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ آذرماه از طریق مراجعه به تارنمای همایش به نشانی RMI.kins.ir ارسال کنند.

مدیر آموزش و پژوهش شرکت بیمه کوثر گفت: اهمیت نوآوری در کسب و کار امروزه بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. صرف نظر از صنعت یا وضعیت فعلی، اگر نوآوری بخشی از استراتژی کلی کسب‌و‌کار نباشد، یک سازمان نمی‌تواند انتظار ایجاد و حفظ مزیت رقابتی را داشته باشد. رشد فناوری بزرگترین پیشرفت در دهه‌های اخیر بوده است و در نتیجه، شرکت‌هایی که از نوآوری استقبال می‌کنند در برآوردن خواسته‌های مشتریان خود از مزیت قابل توجهی برخوردارند.

وی افزود: با توجه به سرعت تغییرات فناوری در سال‌های اخیر و تاثیر آن بر صنعت بیمه، اهمیت توجه به ظرفیت‌های نوآورانه بیش از پیش احساس می‌شود. در همین راستا شورای سیاستگذاری همایش موضوع «به‌کارگیری ظرفیت‌های نوآورانه در صنعت بیمه» را از میان موارد پیشنهاد شده برای امسال برگزید.

محمد سجاد میرزاخانی از تصویب هفت محور برای همایش امسال خبر داد و گفت: این محور‌ها با عناوین «چشم‌انداز صنعت بیمه ایران با تاکید بر ظرفیت‌های نوآورانه؛ بررسی وضعیت موجود، الزامات و چالش‌ها و فرصت‌ها»، «بهبود فضای کسب‌وکار و ارائه محصولات جدید بیمه‌ای با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوآورانه»، «تحول در نظارت، قوانین و مقررات بیمه‌ای با توجه به ظرفیت‌های نوآورانه در صنعت بیمه»، «بهره‌مندی از اقتصاد دانش‌بنیان و به‌کارگیری ظرفیت‌های نوآورانه در مقاوم‌سازی اقتصاد ایران»، «نقش استفاده از ظرفیت‌های نوآورانه در راستای کنترل ریسک و مدیریت خسارات»، «به‌کارگیری ظرفیت‌های نوآورانه در راستای افزایش سودآوری در صنعت بیمه» و «نقش استفاده از ظرفیت‌های نوآورانه در ارتقای سطح رضایت‌مندی مشتریان» درباره مسایل ناظر به صنعت بیمه طراحی و پیشنهاد شده است. فعالان سایر صنایع و بخش‌های خدماتی نیز می­‌توانند تجربیات خود را در موضوعات مرتبط با صنعت بیمه کشور به اشتراک بگذارند.

دبیر همایش ضمن دعوت از همه اندیشمندان، علاقه‌مندان و فرهیختگان کشور به ویژه فعالان عرصه بیمه برای مشارکت در این همایش تصریح کرد: آثار و مقالاتی که تا ۱۵ آذر ۱۴۰۱ از طریق تارنمای همایش RMI.kins.ir دریافت شود، پس از بررسی و ارزیابی هیات‌داوران در دو بخش مقالات برتر و مقالات پوستری دسته‌بندی و ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه کوثر، همچون سنوات گذشته، علاوه بر اهدای جوایز ارزنده به نویسندگان مقالات برتر، این مقالات را در تارنمای مرجع دانش CIVILICA نمایه می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: