April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۵۷۸۸
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
0
مراسم معارفه و تکریم روسای جدید و قدیم شعبه شاهرود با حضور مدیران ارشد بیمه دانا در محل این شعبه برگزار شد.

برگزاری مراسم تکریم و تودیع روسای جدید و قدیم شعبه شاهرود بیمه دانا

در این مراسم که دکتر احمد جوادی‌پور قائم مقام مدیرعامل، مسعود رستم پور معاون بازاریابی و شبکه فروش، کاظم صفرزاد مدیرکل دفتر حراست، کارکنان شعبه و جمعی از اعضای شبکه فروش شعبه شاهرود حضور داشتند، ضمن قدردانی از زحمات آقای مویدی رئیس سابق این شعبه، محمد شاهینی رسما به عنوان رئیس جدید شعبه شاهرود به مدعوین معرفی شد.

در این مراسم، مسعود رستم‌پور معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه دانا طی سخنانی به تشریح وضعیت منطقه‌ای شعبه و نحوه خدمت‌رسانی آن با توجه به وسعت جغرافیایی به بیمه شدگان و رضایت بیمه‌گذاران پرداخت و سپس با تشکر از تلاش‌های آقای مویدی به منظور تحقق اهداف شرکت، برای رئیس جدید شعبه آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه مراسم پس از ارائه گزارشی از عملکرد ۱۲ ساله دوران تصدی مویدی در سمت مدیر شعبه و تشکر از همکاران و شبکه فروش، شاهینی رئیس جدید این شعبه به تشریح برنامه‌های آتی خود در شعبه شاهرود پرداخت و از زحمات رئیس قبلی نیز تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم معاون شعبه و نماینده شبکه فروش نیز آمادگی خود را برای تحقق اهداف شعبه شاهرود و تلاش حداکثری همکاران خود اعلام کردند.

دکتر جوادی‌پور قائم مقام بیمه دانا هم در این نشست پس از تقدیر از آقای مویدی و خوشآمدگویی به آقای شاهینی، در باره وضعیت شرکت، برنامه‌های آینده و نیز نحوه پرداخت خسارت قرارداد آموزش و پرورش صحبت کرد.

در پایان نیز هدایایی به رسم یابود از سوی کارکنان شعبه و شبکه فروش به مویدی، رییس پیشین شعبه شاهرود اهدا شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: