کد خبر: ۳۸۵۸۸۵
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
0
زاکانی گفت: ما به دنبال سازمانی هستیم که هدف آن هدایت ظرفیت‌های شهرداری برای انجام فعالیت‌های فناورانه است.

توضیحات شهردار تهران درباره سازمان فناوری‌های نوین

امروز در صحن شورای شهر تهران، هدایت ظرفیت‌های شهرداری در ابعاد مختلف جهت توسعه و بالندگی نوآوری و کارآفرینی شهر تهران توسط اعضای شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدا علیرضا زاکانی شهردار تهران اظهار کرد: فلسفه وجود سازمان فناوری‌های نوین، هدایت است. اساس این سازمان مانند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: ما به دنبال سازمانی هستیم که هدف آن هدایت ظرفیت‌های شهرداری برای انجام فعالیت‌های فناورانه است.

زاکانی افزود: این سازمان ابهامی ندارد و به دنبال است تا کلیه فعالیت‌های فناوری تهران را بصورت منسجم هدایت کند و این موضوع یک اصل است.

شهردار تهران یاداور شد: ظرفیت‌های شهرداری از طریق مشارکت با دیگران تشدید می‌شود و محدود کردن آن به درون شهرداری برای شهر خسارت ایجاد می‌کند.

زاکانی گفت: کارآفرینی مزیتی قطعی است، هیچ دلیلی ندارد در سالی که مزین به اسم کارآفرینی است این موضوع را نادیده بگیریم.

وی بیان کرد: شهرداری دارای اختیاراتی است و می‌توان از این اختیارات به گونه‌ای بهره گرفت تا منجر به سرریز نوآوری برای شهروندان شود.

گفتنی است، هدایت ظرفیت‌های شهرداری در ابعاد مختلف جهت توسعه و بالندگی نوآوری و کارآفرینی شهر تهران با ۲۰ رای مثبت به تصویب رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: