کد خبر: ۳۸۵۹۵۰
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
0
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

هشدار هواشناسی به بارش باران و وزش باد در برخی از استان‌ها

فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای شمال آذربایجان شرقی، شرق اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران این وضعیت ادامه دارد، افزود: در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و شمال غرب کشور نیز در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با افزایش ابر و رگبار پراکنده را شاهد هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی این ۲ روز غرب دریای خزر مواج است، ادامه داد: جمعه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش خفیف و پراکنده رخ می‌دهد.

رفیعی با اشاره به اینکه طی روز‌های شنبه و یکشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار را انتظار داریم، در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری است و گاهی وزش باد را دارد و حداکثر دمای آن به ۲۷ درجه می‌رسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: