کد خبر: ۳۸۵۹۷۷
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
0

بهترین برندهای گاز رومیزی ایرانی

اجاق گاز یک رکن مهم هر آشپزخانه است و حتی می‌توان گفت بدون وجود اجاق گاز در این مکان، کلمه آشپزخانه بی معنی خواهد بود. درحال حاضر با توجه به ویژگی های منحصربفرد گاز رومیزی، بیشترین محبوبیت در میان انواع اجاق گاز متعلق به نوع رومیزی است. در چند سال اخیر برندهای ایرانی توانسته اند در تولید گازهای رومیزی موفق عمل کنند و تقریبا می‌توان گفت که بیش از 70 درصد مردم ترجیح می‌دهند از نمونه های ایرانی استفاده کنند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای گاز رومیزی ایرانی را به شما معرفی نماییم.

چرا باید گاز رومیزی ایرانی بخریم؟

در خرید هر محصول چند پارامتر مهم نقش بازی می‌کنند و اگر این پارامترها در کنار یکدیگر قرار گیرند، می‌توان اذعان داشت که یک خرید مطلوب داشته‌ایم. کیفیت ساخت محصول، طراحی ظاهری زیبا، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و قیمت مناسب از مهمترین پارامترها محسوب می‌شوند.

تا سالهای سال ما اگر این پارامترها را کنار هم می‌گذاشتیم، محصولات برندهای خارجی با اختلاف بهتر از محصولات ایرانی بودند و حتی بالاتر بودن قیمت آنها نیز قابل اغماض بود اما در حال حاضر محصولات ایرانی شانه به شانه با محصولات خارجی در بازارهای داخلی و خارجی رقابت می‌کنند و حتی در برخی موارد گوی رقابت را از برندهای مطرح خارجی ربوده‌اند. این نشان می‌دهد که در حال حاضر محصولات ایرانی چیزی از تولیدات کشورهای خارجی کم ندارند.

همچنین با حمایت از محصولات برندهای ایرانی، به اقتصاد کشور نیز کمک خواهد شد و در کنار بهره‌مندی از یک محصول با کیفیت، به اشتغال متخصصان و کارگران ایرانی کمک خواهیم نمود. این دو نکته مهم به طور واضح به ما می‌گوید که چرا باید گاز رومیزی ایرانی بخریم.

بهترین برندهای ایرانی تولید کننده گاز رومیزی

گاز رومیزی اخوان

بهترین برندهای گاز رومیزی ایرانی

اگر بخواهیم مشهورترین و بهترین برند در تولید لوازم آشپزخانه را نام ببریم، ناخودآگاه نام اخوان را به زبان خواهیم آورد. این موضوع کاملا مشخص است؛ زیرا برند اخوان با سالها سابقه در زمینه تولید لوازم آشپزخانه نظیر گاز، فر توکار، سینک و هود، بزرگترین تولید کننده ایرانی محسوب می‌شود. برند اخوان با تولید محصولات بسیار با کیفیت توانسته است خود را به عنوان یکی از برترین تولید کننده های گاز رومیزی در کشور معرفی نماید. گازهای اخوان در انواع مختلف شیشه ای، استیل و شیشه استیل تولید میشوند و تنوع بسیار بالایی دارند.

گاز رومیزی بیمکث

نام دوم در لیست برترین تولید کنندگان گاز رومیزی ایرانی، بیمکث است. بیمکث همچون برندهای دیگر با تولید محصولات با کیفیت که بالاترین استانداردهای جهانی را اخذ کرده اند، توانسته است با دیگر برندهای داخلی و خارجی رقابت کند. تنوع بالای محصولات، کیفیت بالای ساخت و به کارگیری از ماشین آلات پیشرفته سبب تمایز گازهای رومیزی بیمکث با دیگر برندها شده است.

گاز رومیزی کن

وقتی در مورد بهترین برندهای تولید کننده گاز رومیزی ایرانی سخن به میان می‌آید، نمی‌توان از برند کن چشم پوشی کرد. برند کن اگرچه با هودهای فوق العاده اش شهرت فعلی خود را به دست آورد اما گازهای رومیزی آن نیز چیزی از هودهایش کم ندارد. تنوع بسیار بالای گازهای رومیزی کن و قیمت های مناسب آن، از مهمترین ویژگی های گاز رومیزی کن محسوب میشود.

گاز رومیزی آلتون

آلتون نامی است که شاید در ابتدا افراد را به اشتباه بیاندازد و تصور نماییم که یک برند خارجی است. حتی کیفیت بالای محصولات آن نیز این اشتباه را تقویت می‌کند اما برخلاف این تصورات باید گفت که برند آلتون، یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید لوازم آشپزخانه است. این برند با تولید گازهای رومیزی که هم از لحاظ کیفیت فوق العاده هستند و هم از لحاظ قیمت، بسیار مقرون به صرفه می‌باشند، در زمره بهترین ها قرار دارد.

گاز رومیزی ایلیا استیل

بهترین برندهای گاز رومیزی ایرانی

برند دیگری که در لیست بهترین تولید کنندگان گاز رومیزی ایرانی قرار می‌گیرد، ایلیا استیل است. ایلیا استیل برخلاف دیگر رقبای خود مدت زمان کمتری است که به این حوزه وارد شده است، اما در همین مدت توانسته است محصولات با کیفیتی تولید کند که مورد استقبال مشتریان قرار گیرد. علاوه بر گاز رومیزی، سینک ایلیا استیل نیز به شدت مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است.

گاز رومیزی استیل البرز

ششمین برند در لیست بهترین گازهای رومیزی ایرانی، برند استیل البرز است. اجاق گازهای رومیزی شرکت استیل البرز با طراحی مدرن و منطبق بر فناوری روز دنیا تولید می‌شوند و با بالاترین کیفیت به دست مشتریان می‌رسند. اجاق گازهای رومیزی استیل البرز دارای ترموکوپل‌های پیشرفته، کیفیت ساخت فوق العاده، دوام بالا و مصرف سوخت بهینه هستند. همچنین علاوه بر طراحی ظاهری زیبا به گونه ای ساخته شده‌اند که نظافت انها نیز به آسانی صورت گیرد.

گاز رومیزی داتیس

برند داتیس نیز با توجه به عمر کوتاه خود توانسته است در زمینه تولید لوازم آشپزخانه به طور ویژه کاز رومیزی موفق ظاهر شود و خود را به لیست بهترین گازهای رومیزی ایرانی برساند. داتیس با هوشمندسازی گازهای رومیزی و قابلیت اعلان وضعیت شعله بر روی تلفن های همراه هوشمند توانسته است چشم ها را به خود معطوف نماید و به فروش بالایی دست پیدا کند.

گاز رومیزی از کجا بخریم؟

نکته ای که حتما باید به آن توجه نمایید، خرید گاز رومیزی از نمایندگی های رسمی برندهای معرفی شده یا فروشگاه های معتبر حضوری و اینترنتی است تا خیالتان از اصالت کالا به طور کامل آسوده باشد. در نمایندگی های رسمی فروش محصولات بهترین برندهای ایرانی، شما در کنار خرید گاز رومیزی با بالاترین کیفیت، کمترین هزینه را نیز پرداخت خواهید نمود.

به طور مثال برای خرید گاز رومیزی اخوان پیشنهاد می‌شود به معتبرترین نمایندگی فروش محصولات اخوان یعنی اخوان استور مراجعه نمایید. این نمایندگی با برخورداری از بیشترین تعداد محصولات اخوان، گزینه های بیشتری را برای خرید محصول مورد نیاز پیش پایتان می‌گذارد. همچنین این نمایندگی به همراه فروش محصولات با پایین‌ترین قیمت، تخفیف های ویژه‌ای را برای مشتریان خود درنظر گرفته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: