کد خبر: ۳۸۶۰۲۲
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
0
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در دیدار با تیم مس رفسنجان بازی محتاطانه را در دستورکار قرار دادند، اما این شیوه بازی باید تغییر کند.

درخشان:پرسپولیس در لاک دفاعی فرو رفته/ لوکادیا از سوی هافبک ها تغذیه نمی شود

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برد سرخپوشان برابر تیم مس رفسنجان اظهار کرد: به نظرم نیمه اول بازی بهتر از نیمه دوم بود. تیم پرسپولیس در نیمه دوم محتاط بازی کرد و احتیاط کرد تا گل خود را حفظ کند. بازیکنان با سرعت بالا و با تمام توان بازی نمی‌کردند. به هر حال همین موضوع باعث شد که فشار روی دروازه پرسپولیس زیاد باشد و هر لحظه ممکن بود که گل بخورد.

او ادامه داد: بازی محتاطانه را پرسپولیسی‌ها در دستور کار قرار داده بودند و در لاک دفاعی فرو رفتند. متاسفانه سرخپوشان فرصتی در نیمه دوم خلق نکردند و این اتفاق خوبی نبود. البته آن‌ها توانستند ۳ امتیاز را بگیرند، اما این شیوه بازی کردن باید تغییر کند. پرسپولیسی‌ها باید نیمه دوم هم فوتبال رو به جلو بازی کنند و مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشته باشند تا با شایستگی پیروز شوند.

درخشان درباره اولین شکست تیم مس رفسنجان در لیگ بیست ودوم فوتبال گفت: مس تیم خوبی است و حتی این تیم در نیمه دوم بازی بهتری نسبت به پرسپولیس انجام داد. البته تیمی که تنها ۸ بازی شکست نخورده کار چندانی انجام نداده است، بلکه اگر بتواند ۲۰ هفته نبازد در آن صورت کار بزرگی انجام داده است.

او درباره نخستین بازی شیخ دیاباته در تیم پرسپولیس گفت: به نظرم در نیمه دوم موقعیت چندانی نصیب دیاباته نشد و فقط توپ‌های بلند ارسال می‌شد که او با ضربه سر می‌زد. به نظرم دیاباته باید زمان زیادی بازی کند تا بتواند توانایی خود را نشان بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد لوکادیا مهاجم سرخپوشان بیان کرد: کلاس فوتبال این بازیکن بالاست، اما هافبک‌ها باید به خوبی او را تغذیه کنند تا گل بزند.

درخشان درباره عملکرد ملی پوشان پرسپولیس بعد از بازی‌های دوستانه ضعیف بوده است، گفت: به نظرم همه بازیکنان پرسپولیس دچار توقف شدند و فقط ملی پوشان روندشان متوقف نشده است.

او درباره اینکه حضور ۲، ۳ روزه بازیکنان پرسپولیس در اردوی تیم ملی تاثیری بر عملکردشان می‌گذارد، گفت: به نظرم این موضوع نمی‌تواند تاثیرگذار باشد و شرایط بازیکنان با حضور در اردوی تیم ملی هم بهتر می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، اظهار کرد: بازی‌های زیادی مانده است و اکنون زود است که درباره قهرمانی صحبت کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: