سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از مدیریت با سرپرست انتقاد کرد
کد خبر: ۳۸۶۰۷۴
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
0
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را وزرتخانه‌ای کلیدی و تاثیر گذار توصیف کرد و گفت: نمایندگان مجلس به اهمیت جایگاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پی برده و درک درستی از مدیریت این وزارتخانه بر کشور دارند.

وزارت کار نیازمند معرفی فردی توانمند و کارآمد

احمد راستینه در گفت و گو با خبرنگار پول نیوز با اعلام اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بزرگترین وزارتخانه‌ است که مسئولیت‌های سنگینی را بر عهده دارد گفت: جامعه بزرگی از مردم کشورمان تحت پوشش این وزارتخانه قرار میگیرد.

وی با تاکید بر اینکه تصمیمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در وضعیت معیشت، اشتغال و رفاه مردم نقش و تاثیر مستقیم دارد گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل باید وزیری برای این وزارتخانه انتخاب شود که از هر حیث توانمند و مسلط به زیرمجموعه‌های وزارتخانه باشد.

نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی مجلس با اعلام اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک رئیس جمهور کوچک است گفت: وزیر کار باید تسلط کافی بر طبقات مستضعف و نیازمند جامعه داشته باشد و مهمتر این که به معنای واقعی کلمه، معتقد به کمک به مستضعفان و پابرهنگان باشد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از بین افراد نیازمند و مستمندان جامعه هستند گفت: کسی که در راس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار می‌گیرد، اگر اعتقادی به توانمندسازی دهک‌های پایین و اقشار محروم جامعه نداشته باشد، باعث افزایش نارضایتی‌های گسترده می‌شود.

راستینه با تاکید بر اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید باور قلبی به جبران مشکلات طبقات محروم جامعه داشته باشد گفت: اگر وزیری انتخاب شود که درک درستی از دهک‌های پایین و اقشار آسیب پذیر جامعه نداشته باشد، نسبت به این بخش‌ها بی توجهی صورت می‌گیرد و آسیب جدی به دهک‌های محروم جامعه وارد می‌شود که روند نادیده گرفتن نیازمندان و محرومان می‌تواند روز به روز افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقش اساسی را در اشتغال زایی ایفا می‌کند گفت: در شرایطی که بیکاری ریشه بیشتر مشکلات است، اگر وزیر کار در این زمینه تسلط نداشته باشد، نه تنها اشتغالزایی صورت نمی‌گیرد بلکه فرصت‌های شغلی موجود نیز از دست می‌رود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با هشدار نسبت به تبعات معرفی فردی ناکارآمد و بی تجربه برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خطاب به رییس جمهور گفت: اگر مجلس یازدهم نسبت به زاهدی وفا اقبال نشان نداد، رییس جمهور باید فردی را به عنوان وزیر انتخاب و معرفی کند که از تجارب کافی برخوردار باشد.

وی با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی باید اشراف کامل به تمامی حوزه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته باشد گفت: وزیر پیشنهادی باید نگاه جامعی به محرومیت زدایی و کمک به طبقات مستضعف جامعه داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: