April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
هوبی توکن همچنان بهترین عملکرد هفتگی را دارد
کد خبر: ۳۸۶۱۴۳
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
0
نوسان امروز بیت کوین و اتریوم بسیار محدود است. هر دو آن‌ها کمتر از نیم درصد افت کرده اند و ارزش معاملات نیز به شدت کاهش یافته است.

نوسان محدود رمزارز‌ها

امروز بیت کوین با افت کمتر از ۲ دهم درصدی، در حدود قیمت ۱۹۱۰۰ دلار معامله می‌شود؛ همان قیمتی که دیروز هم معامله می‌شد.

بیت کوین در مقیاس هفتگی افت حدودا ۲ درصدی دارد. طی شبانه روز گذشته ارزش معاملات بیت کوین بسیار کاهش یافته و به رقم ۱۴ میلیارد دلار رسیده است. ارزش بازار ارز اول بازار، مثل دیروز ۳۶۷ میلیارد دلار است.

بیت کوین در حالی در حدود ۱۹ هزار دلار درجا می‌زند که سناریو‌های مختلفی برای آن مطرح شده است. برخی از کارشناسان معتقدند بیت کوین دیگر بیشتر از این سقوط نخواهد کرد و دوباره مسیر صعودی را در پیش می‌گیرد. اما برخی کارشناسان که بدبین‌تر هستند، انتظار یک دوره نزول دیگر را می‌کشند که اخیرا اهداف قیمتی ۱۰ هزار دلار هم برای آن مطرح شده است.

البته تمام این‌ها تحلیل‌های کارشناسان هستند و در آینده مشخص می‌شود قیمت کدام مسیر را انتخاب خواهد کرد.

اتریوم تکان نخورد
اتریوم هم امروز نوسانات محدودی داشته و با افت کمتر از ۲ دهم درصدی در محدود ۱۲۸۰ دلار معامله می‌شود. افت هفتگی اتریوم حدودا ۳ درصد است.

طی ۲۴ ساعت گذشته حدودا ۶ میلیارد دلار معامله در اتریوم انجام شده که رقم کوچکی در مقایسه با معاملات سایر روز‌ها است. ارزش بازار اتریوم نیز ۱۵۷ میلیارد دلار است.

هوبی توکن همچنان بهترین عملکرد هفتگی را دارد
در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، تعداد نماد‌های مثبت و منفی تقریبا برابر است. اما به طول کلی نه منفی‌ها خیلی افت کرده اند نه مثبت‌ها رشد چشمگیری داشته اند. بیشترین افت قیمت را امروز هوبی توکن و ترا کلاسیک داشته اند که ۲.۵ درصد کاهش قیمت را ثبت کرده اند. هدرا هم ۲ درصد افت کرده و مابقی ارز‌های منفی، افتی کمتر از ۲ درصد داشته اند.

در فهرست نماد‌های مثبت، اینترنت کامپیوتر با رشد ۳ درصدی بیشترین افزایش قیمت را نمایش می‌دهد. آوی و چیلیز هم ۲ درصد رشد کرده اند و مابقی ارز‌های مثبت، رشدی کمتر از ۲ درصد دارند.

در مقیاس هفتگی همچنان هوبی توکن با رشد ۷۴ درصدی بهترین عملکرد را دارد. اما رده بعدی در اختیار کوانت قرار دارد که طی یک هفته ۱۴ درصد رشد کرده و فاصله معناداری بین رتبه اول و دوم این فهرست وجود دارد.

اما در میان نماد‌های منفی هفتگی، چیلیز با افت ۱۵ درصدی بیشترین میزان کاهش قیمت را دارد. نیر پروتکل و اتریوم کلاسیک نیز ۱۴ درصد افت کرده اند. اینترنت کامپیوتر، ایپ کوین و کاردانو هم نماد‌های منفی ۱۳ درصدی در مقیاس هفتگی هستند.

ارزش معاملات سقوط کرد
امروز در بازار ارز‌های دیجیتال تنها ۳۴ میلیارد دلار معامله انجام شده که نسبت به روز‌های دیگر، رقم کوچکی محسوب می‌شود. ارزش بازار نیز ۹۵۶ میلیارد دلار است.

سهم بازار بیت کوین، اتریوم و تتر به ترتیب اعداد ۳۸، ۱۶ و ۷ درصد را نمایش می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: