April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۶۲۶۰
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
0
تیم ایران به سرپرستی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، مدال طلای مسابقات جهانی «ایده و اختراعات کرواسی ۲۰۲۲» را کسب کرد.

کسب مدال طلا توسط دانشگاه علامه در مسابقات جهانی اختراعات کرواسی

مسابقات جهانی ایده و اختراعات کرواسی ۲۰۲۲ (Inova Croatia ۲۰۲۲ (Inova، در ۱۹ تا ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ (۱۱ تا ۱۵ اکتبر ۲۰۲۲)، زیرنظر فدراسیون بین‌المللی مخترعان (IFIA) و سازمان جهانی مالکیت فکری (WIIPA) و با حمایت انجمن‌ها و مراکز نوآوری و اختراعات اروپا در پایتخت کرواسی به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

بر اساس این گزارش تیم ایران به سرپرستی و مدیریت دکتر سید جلال الدین فرجی، عضو هیئت علمی گروه مدیریت شهری و متخصص حوزه شهر هوشمند دانشگاه علامه طباطبائی، فاطمه ایزدی، دانشجوی دکترای گردشگری دانشگاه علامه طباطبائی و امیرحسین پاینده و سامان کیوان‌نیا، دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت گردشگری دانشگاه تهران در بین هزار تیم شرکت کننده موفق به کسب مدال طلای مسابقات در زیر گروه «تبلیغات و گردشگری» شد.

در این دوره از رقابت‌ها مخترعانی از ۴۰ کشور دنیا همچون کشور‌های آلمان، آمریکا، ژاپن، چین، کره جنوبی، سوئیس، سوئد، نروژ، فرانسه، سنگاپور، کانادا، اندونزی و ایران حضور داشتند که هزار اختراع، ابتکار و نوآوری آن‌ها در ۲۲ زیر گروه متخلف مورد ارزیابی هیئت داوران این در مسابقات قرار گرفت.

تیم ایران از نظر نوآوری، ماهیت طرح، کم‌هزینه و مقرون به‌صرفه بودن، تأثیر اجتماعی و اقتصادی، فرصت‌های بازار و سایر شاخص‌های مورد نظر مسابقه، با طرحی در حوزه گردشگری هوشمند شهری و گردشگری آینده محور در این جشنواره بین‌المللی برتر شناخته شد و مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: