کد خبر: ۳۸۶۳۶۷
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
0
در دومین روز از سفر مدیرعامل بانک پاسارگاد به استان لرستان، چهار مدرسه در شهرستان “نورآباد” افتتاح و کلنگ آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه دیگر در این استان بر زمین زده‌شد.

بانک پاسارگاد ۴ مدرسه به نورآباد اهدا کرد

به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، روز پنج‌شنبه مورخ ۲۸مهر۱۴۰۱ در ادامه اقدامات خیرخواهانه و درجهت توسعه زیرساخت‌های آموزشی کشور، چهار مدرسه ۳ کلاسه در روستا‌های “هزارخانی”، “بلوط‌بازه”، “کفراج”و “گاوبازه” شهرستان «نورآباد» افتتاح شد.

آیین افتتاح این مدارس با حضور دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و جمعی از مدیران این بانک، فرماندار نورآباد و معاونین ایشان، دکتر ابراهیمی نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، معاونت پشتیبانی و همچنین مسئول ارزیابی آموزش و پرورش لرستان و مدیر آموزش و پرورش دلفان و جمعی دیگر از مسئولین استانی و محلی و مردم شریف منطقه برگزار و بدین‌ترتیب ۱۲ کلاس آموزشی به مردم شریف و فرزندان عزیز کشورمان در این مناطق اهدا شد.
در ادامه سلسله مراسم برگزار شده در این روز، آیین آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه جدید در استان لرستان نیز به‌طور هم‌زمان انجام شد. این مدارس در راستای اهداف بانک پاسارگاد در حوزه مسئولیت اجتماعی در روستا‌های “کُناربلوط” و “میدان بزرگ” شهرستان پلدختر و همچنین ۲ مدرسه نیز در منطقه “مسکن مهر” خرم‌آباد احداث خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: