کد خبر: ۳۸۶۴۳۳
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
0

 

آیا کسب درآمد از طریق ترون امکان پذیر است؟

با کمی جستجو در اینترنت متوجه خواهید شد که راه‌های کسب درآمد از ترون بسیارند. افراد بسیاری با وجود سرمایه اندک، پشتکار فراوان و چندین سال صبر توانسته‌اند از طریق خرید ترون و سایر ارزهای دیجیتالی به درآمدهای بسیاری برسند. از سوی دیگر متوجه می‌شوید که افراد بسیاری از چندین مسیر مختلف سرمایه خود را از دست داده و کاملاً فقیر شده‌اند. در این مقاله قصد داریم روش‌های مختلف کسب درآمد از طریق ترون را به شما معرفی کنیم. همچنین مسیرهای از دست رفتن سرمایه را شرح دهیم.

مسیرهای کسب درآمد با کمک ترون

مسیرهای کسب ثروت با ترون شباهت بسیاری به کسب ثروت از سایر ارزهای دیجیتالی دارد. اما تفاوت کوچک و در عین حال جذابی در این بین به چشم می‌خورد که با خواندن ادامه مطلب از آن آگاه خواهید شد.

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در خرید TRX شاید ساده ترین و یکی از مبتدی ترین روش‌های کسب درآمد از طریق ترون باشد. این امر شامل خرید TRX و نگه داشتن آنها برای مدت طولانی است. به این امید که قیمت ترون افزایش یابد و در آینده ثروت قابل توجهی به ارمغان بیاورد. این روش کسب درآمد با ترون برای مبتدیان توصیه می‌شود زیرا ریسک کمتری دارد.

به دلیل انعطاف پذیری و پایداری ثابت شده ترون مورد توجه معامله‌گران بسیاری قرار گرفته است. بنابراین معامله‌گران ترون را به سایر اشکال تجارت ترجیح داده‌اند. رشد ۴۵۰۰% سرمایه گذاری در ترون از ابتدای اختراع تا کنون، انعطاف پذیری تجاری ترون را اثبات می‌کند. همچنین با وجود یک شبکه بلاکچین مرتبط در حال توسعه، احتمال رشد این سرمایه گذاری را در سال‌های آینده بیشتر می‌شود.

معامله و ترید

ترید یک روش عملی و بسیار سودآور برای کسب درآمد از طریق ترون است. در این روش افراد اقدام به خرید ترون در زمانی که قیمت TRX نسبتاً پایین است می‌کنند. سپس به محض افزایش قیمت ترون، برای کسب سود ترون‌های خود را می‌فروشند. در این روش، افراد اساساً از نوسان قیمت ترون استفاده می‌کنند.

هنگام معامله، می‌توانید یک معامله‌گر روزانه باشید که چندین معامله TRX را در یک روز باز و بسته می‌کند. طوری که برای هر معامله چند ثانیه، دقیقه یا ساعت توکن‌ها را نگه می‌دارد و مجدد می‌فروشد. همچنین می‌توانید یک معامله‌گر نوسانی باشید. معامله‌گر نوسانی فردی است که وقتی قیمت TRX پایین است، خرید می‌کند. توکن روزها یا ماه‌ها روند صعودی خود را طی می‌کند و زمانی که به اوج می‌رسد، می‌فروشد. در هر حالت، شما می‌توانید با معامله روزانه یا ماهانه از ترون درآمد کسب کنید.

با توجه به ماهیت بسیار پر نوسان و غیرقابل پیش بینی قیمت ترون، ترید TRX فقط به معامله‌گران ارزهای دیجیتال بسیار با تجربه پیشنهاد می‌شود.

سهامداری و اعتبار سنجی

شبکه ترون از طریق مکانیسم اجماع اثبات سهام ایمن شده است. بنابراین، اگر روی خرید TRX  و توکن ترون سرمایه‌گذاری کرده‌اید، می‌توانید آن‌ها را به اشتراک بگذارید و برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها در پلتفرم در لیست اعتبار سنج‌ها قرار بگیرید و در ازای اعتبار سنجی توکن‌های TRX به دست آورید.

در حوزه اعتبار سنجی ترون، مسیرهای دیگری مانند وام دهی توکن هم برای کسب درآمد وجود دارد. اما از آنجایی که ترون بیشتر حجم کوین در میان ارزهای دیجیتال را دارد، به طور کلی روش سهامداری و اعتبار سنجی پیشنهاد نمی‌شود. چرا که با وجود کوین‌های بیشتر، تورم بیشتر شده، ارزش توکن‌ها نوسانات بیشتری گرفته و ثبات خود را از دست می‌دهند.

فروش محتوای خلاقانه

Tron یک شبکه بلاک چین تخصصی است که به خلاقانی مانند هنرمندان و متخصصان صنعت بازی کمک می‌کند تا واسطه‌ها را دور بزنند و با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط مستقیم برقرار کنند. همین امر تفاوت جذاب ترون با سایر ارزهای دیجیتالی است. شما می‌توانید آثار هنری خود را مستقیماً به مشتریان، شنوندگان یا مخاطبان خود بفروشید و توکن‌های TRX دریافت کنید.

ضررهای مالی ترون

آیا کسب درآمد از طریق ترون امکان پذیر است؟

در این جهان، خوبی و بدی کنار هم قرار دارند. وجود یک بستر ایده آل برای خلق ثروت، می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای ثروت سوزی باشد.

ترید

تجارت به همان اندازه که سودآور است، ریسک پذیر است. به دلیل نوسانات قیمت ترون، این ارز دیجیتال به یکی از رایج ترین مسیرهای از دست دادن سرمایه تبدیل شده است. به دلیل نوسانات شدید بازار، در بسیاری موارد تحلیل تریدرهای حرفه‌ای به هیچ وجه عملی نمی‌شود و سرمایه‌های بسیاری از دست می‌رود. نمی‌توان نوسانات بازار کریپتو را کنترل کرد. اما می‌توان تأثیر آن را بر سرمایه با ابزارهای مدیریت ریسک محدود کرد. همچنین می‌توان با تمرین بیشتر تحلیل‌های بی‌نقص تری ارائه داد.

هک

این روزها هکرها در تیم‌هایی دسته بندی می‌شوند و منابع و تخصص خود را برای سازماندهی و اجرای هک‌های بزرگ علیه کیف پول‌های کریپتو، صرافی‌ها و کارگزاری‌های رمزنگاری و مراکز داده حاوی داده‌های سرمایه‌گذاران رمزنگاری، به کار می‌گیرند. در آگوست ۲۰۲۱، آنها صرافی Liquid مستقر در ژاپن را هک کردند و ۹۰ میلیون دلار ارزهای دیجیتال را از بین بردند. مطمئن ترین راه برای دور نگه داشتن دارایی‌های دیجیتالی از هکرها، ذخیره آنها در یک کیف پول سخت افزاری آفلاین است. همچنین استفاده از رمز عبور منحصر به فرد و قوی هکرهای بسیاری را ناکام می‌گذارد.

کلاهبرداری

کلاهبرداری‌های رمزنگاری، به ویژه طرح‌های سریع ثروتمند شدن مانند شبکه‌های MLM، Ponzi و طرح‌های هرمی، در حال افزایش است. آنها با پیام‌های جذاب کاربران بسیاری را به سمت خود می‌کشند. اخیراً، FTC گزارش داد که کلاهبرداری از طریق وب‌سایت‌های جعلی در حال افزایش است. سپس اضافه کرد که سرمایه‌گذاران کریپتو بیش از ۸۰ میلیون دلار ارز دیجیتال را بین اکتبر ۲۰۲۰ تا مه ۲۰۲۱ به کلاهبرداران پرداخت کرده‌اند.

تنها راه حل برای جلوگیری از کلاهبرداری هوشیاری کاربران است. می‌توان با مشاهده اخبار و گزارش‌های امنیتی رمزدار استراتژی‌های جدید کلاهبرداری را شناخت، تا بتوان از دام‌ها یا موارد مشابه آن اجتناب کرد. از طرفی باید ذهنیت سریع پولدار شدن را کنار گذاشت.

https://wallex.ir/blog/how-to-mine-tron/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: