April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۶۴۴۸
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
0
لنوو در Lenovo Tech World ۲۲ خود از یک نوت بوک جدید با صفحه نمایش رول شونده که بصورت عمودی گسترش می‌یابد، رونمایی کرد.

لپ‌تاپ جدید لنوو با نمایشگر رول شونده

با ادامه پیشرفت صنعت فناوری، استاندارد‌های جدیدی برای دستگاه‌های مختلف تعریف می‌شود. صفحه نمایش تاشو در طی سال‌های اخیر رواج زیادی پیدا کرده است. لنوو به تازگی رویداد Lenovo Tech World ۲۲ را برگزار کرده است. در این رویداد این سازنده چینی از یک نوت بوک جدید با فناوری پیشرفته رونمایی کرد.

این نوت بوک دارای یک صفحه نمایش رول شونده است که می‌تواند بصورت عمودی گسترش پیدا کند. این نوت بوک مفهومی به یک صفحه نمایش ۱۳ اینچی مجهز شده است.

۱۳ اینچ اندازه اصلی نمایشگر است و می‌تواند بصورت عمودی کشیده و بزرگتر شود. این قابلیت در مواردی مانند مالتی تسکینگ، استفاده از مرورگر‌ها و برنامه‌های کاربردی موبایل مناسب است.

لنوو در خصوص زمان تولید انبوه این نوت بوک توضیحی نداده است. این شرکت در رویداد جدید خود از اپلیکیشن Freestyle نیز رونمایی کرد. این اپلیکیشن کنترل جهانی و همکاری بین تبلت و رایانه شخصی را امکان پذیر می‌کند. همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا به منظور افزایش فضای دسکتاپ، تبلت را با آن جفت کرده و آن را به یک صفحه دوم قابل حمل تبدیل کنند.

لنوو در خصوص نوت بوک جدید خود هیچ اطلاعات دیگری ارائه نکرده است. این دستگاه هنوز در حد یک مفهوم است و نمی‌توان گفت که قطعا وارد تولید انبوه می‌شودیا خیر.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: