April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۶۴۷۲
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
0
مدیرکل بازرسی کردستان در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان، ضمن دعوت بانک‌ها به مشارکت در تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن، از همراهی بانک مسکن تقدیر کرد.

مشارکت قابل تقدیر بانک مسکن در تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن

به نقل از هیبنا؛ در این دیدار، عیسی هواسی مدیر کل بازرسی استان کردستان با اشاره به سابقه درخشان بانک مسکن در خانه دار کردن اقشار مختلف جامعه، تاکید کرد: رسالت مقدس بانک در تامین مسکن اقشار مختلف خصوصاً اقشار کم توان و آسیب پذیر، ارزشمند و قابل تقدیر است و امید است با توان مضاعف و همت کارکنان آن، شاهد اجرای بهینه پروژه‌های کلان بخش مسکن در استان باشیم.
هواسی در ادامه افزود: عدم تعادل در توزیع منابع و تکالیف بانک مرکزی سبب ایجاد برخی نابسامانی‌ها در سیستم پولی و بانکی کشور شده است و لازم است ضمن بازنگری در دستورالعمل‌های اجرائی جامعه هدف، تصمیمات بصورت واضح و شفاف مشخص شده و نظارت لازم توسط ارگان‌های ذیربط با هدف تسهیل و تسریع در امور انجام گیرد.
وی بر مشارکت تمامی بانک‌های استان در پروژه طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: مشارکت بانک مسکن در تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن قابل تقدیر است و لازم است بانک‌های دیگر نیز در جهت تحقق اهداف دولت، در تامین ملی طرح نهضت ملی مسکن، مشارکت کنند.

امید راست بین مدیر شعب استان کردستان در این دیدار ضمن تشریح وضعیت و اقدامات بانک در شش ماهه اول سال جاری، گفت: ۲۱ شعبه استان و ۲۲۰ نفر کارکنان بانک در تمامی شهرستان‌های استان با تمام توان در خدمت اقشار مختلف جامعه و رفع نیازمندی‌های مالی و بانکی آن‌ها هستند.
راست بین ضمن بیان لزوم همکاری تمامی بانک‌ها در طرح‌های کلان ملی، اظهار کرد: تا این مقطع بانک مسکن در تامین مالی طرح نهضت ملی پیشرو بوده است و با توجه به تکلیف بانک مرکزی به کلیه بانک ها، ضروری است سایر بانک‌ها نیز در تامین مالی این طرح عظیم ملی مشارکت کنند.
وی ضمن تاکید بر لزوم حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های نظارتی از سیستم بانکی، ادامه داد: خروج سریع تسهیلات پرداختی از استان یکی از عمده‌ترین چالش‌های پیش روی بانک‌های استان است که امیدواریم ضمن بررسی کارشناسی و تشکیل کارگروه‌های مشترک، راهکار‌های اصلاحی ارائه و تصمیمات راهبردی در جهت تقویت بانک‌های استان اتخاذ شود.
لازم به ذکر است در پایان این دیدار، راهکار‌های ورود سازمان بازرسی به پرونده‌های کلان مطالباتی و معضلات عمده بخش مسکن و ساختمان استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: