کد خبر: ۳۸۶۵۰۰
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
0
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از جهش قیمت خودرو‌های دنا، رانا، پژو، کوییک و پراید حکایت دارد.

پیش بینی جدید قیمت خودرو تا پایان امسال

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودرو‌های پراید، پژو، دنا، رانا و کوییک در ۲۴ ساعت گذشته است، به طوری که در بین خودرو‌های پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ پلاس ۱۴۰۰ آن از ۱۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ آن نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده‌است و ۱۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودرو‌های پژو موجود در بازار نیز این نوسانات صعودی قیمتی مشهود بوده‌است به طوری که پژو پارس مدل ۱۴۰۰ از ۳۷۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۷۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۹ میلیون تومان گران شده است و ۳۹۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ نیز از یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۸ این خودرو نیز در این مدت ۲۰ میلیون تومان گران شده است و یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودرو‌های رانا موجود در بازار نیز این نوسانات قیمتی به چشم می‌خورد؛ رانا پلاس پانوراما مدل ۱۴۰۰ از ۳۳۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۳۵ میلیون تومان رسیده است و رانا پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۳۱۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۴ میلیون تومان گران شده است و ۳۰۴ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودرو‌های دنا نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نبودند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۸۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۸۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۴۰۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۰۸ میلیون تومان رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: