کد خبر: ۳۸۶۵۶۰
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
0
جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت که قرار بود یکشنبه، ۸ آبان ماه برگزار شود با دو روز تغییر به سه شنبه ۱۰ آبان موکول شد.

استیضاح وزیر صمت به تعویق افتاد

اواخر خرداد سال جاری طرح استیضاح وزیر صمت برای اولین بار اعلام وصول شد، اما نمایندگان مجلس به مهلت دو ماه به سید رضافاطمی امین برای تحقق وعده‌هایش رضایت دادند و طرح استیضاح به حالت تعلیق درآمد. هر چند بسیاری تصور می‌کردند که با مهلت داده شده از سوی بهارستان نشین‌ها نمایندگان مجلس طرح استیضاح را فراموش کنند، اما ۲۷ مهرماه مجدد طرح استیضاح فاطمی امین در مجلس اعلام وصول شد و روزگذشته ۸ آبان به عنوان روز استیضاح وزیر صمت مشخص شد. اما یک روز پس از تعیین زمان استیضاح وزیر صمت امروز سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تغییر زمان برگزاری جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که با درخواست دولت و موافقت مجلس، قرار شد جلسه استیضاح فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در روز سه شنبه ۱۰ آبان برگزار شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: