کد خبر: ۳۸۶۵۶۳
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
0
وضعیت بازار ارز‌های دیجیتال امروز نسبت به دیروز بهتر است. قیمت‌ها کمی رشد کرده اند و کلا فضای بازار بهبود داشته است.

بهبود وضعیت رمزارز‌ها

امروز بیت کوین با رشد حدودا ۱.۵ درصدی در محدوده ۱۹۴۰۰ دلار معامله می‌شود. بیت کوین در مقیاس هفتگی حدودا یک دهم درصد افت داشته که رقمی قابل چشم پوشی است.

نسبت به دیروز، ارزش معاملات هم رشد خوبی داشته و طی ۲۴ ساعت گذشته حدودا ۲۹ میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است. ارزش بازار بیت کوین نیز هم اکنون رقم ۳۷۲ میلیارد دلار را نمایش می‌دهد.

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز عدد ۲۲ است که ترس شدید در بازار را نمایش می‌دهد. فعالان بازار ارز‌های دیجیتال فعلا جذابیت این بازار که نوسانات شدید بود را از دست رفته می‌بینند و ممکن است تا زمانی که دوباره نوسانات شدید به این بازار برنگردد، فعالیت خود را محدود کنند.

رشد ۳.۵ درصدی اتریوم
امروز اتریوم هم مثبت است، اما بیش از دو برابر بیت کوین رشد کرده. در حالی که بیت کوین تنها ۱.۵ درصد رشد داشته، اتریوم حدودا ۳.۵ درصد رشد کرده و با نرخ ۱۳۵۰ دلار معامله می‌شود.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته رشد خوبی داشته و به عدد ۱۲ میلیارد دلار رسیده است. ارزش بازار آن نیز رقم ۱۶۴ میلیارد دلار است.

امروز اعلام شد تعداد آدرس‌های حاوی بیش از ۱ اتریوم به بیش از ۱.۶ میلیون رسیده که این آماری مثبت برای بزرگ‌ترین آلت کوین بازار محسوب می‌شود.

جهش ۹ درصدی پالیگان
جو بازار امروز کلا مثبت است. بیشتر آلت کوین‌ها رشد کرده اند و وضعیت خوبی دارند. بیشترین رشد امروز را پالیگان داشته که ۹ درصد رشد کرده. آوی هم حدود ۷ درصد افزایش قیمت داشته. الروند با رشد ۶ درصدی و کاردانو با رشد ۵ درصدی در رده‌های بعدی پربازده‌ترین نماد‌های روزانه قرار گرفته اند.

امروز تعداد کمی از نماد‌ها هم منفی هستند. چین با افت ۲ درصدی بیشترین زیان را در فهرست ۵۰ ارز برتر به خریداران دیروز وارد کرده است. لئو، آپتوس، مونرو، اتریوم کلاسیک و اینترنت کامپیوتر هم افتی بین نیم الی یک و نیم درصد داشته اند.

در مقیاس هفتگی کوانت با افت ۱۷ درصدی بدترین عملکرد را داشته و ترا کلاسیک و چین، دیگر نماد‌هایی هستند که افت دو رقمی داشته اند. مابقی نماد‌های منفی، افتی یک رقمی دارند.

اما در میان نماد‌های مثبت، تون کوین با رشد ۱۵ درصدی وضعیت خوبی دارد. هوبی توکن، آوی و آپتوس هم حدودا ۱۳ درصد رشد کرده اند که وضعیت خوبی در مقیاس هفتگی دارند.

رشد ۵۷ درصدی ارزش معاملات
ارزش بازار ارز‌های دیجیتال با رشد ۱.۵ درصدی به ۹۳۳ میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم ۵۷ درصد رشد کرده و طی شبانه روز گذشته ۵۳ میلیارد دلار بوده است.

ارزش معاملات دیفای ۲ میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین‌ها رقم ۴۸ میلیارد دلار را نمایش می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: