مدیرعامل بیمه پارسیان با حضور در نمایشگاه تشریح کرد
کد خبر: ۳۸۶۵۶۴
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
0
مدیرعامل بیمه پارسیان با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ گفت: نمایشگاه‌های تخصصی فرصت مناسبی برای ارائه جدیدترین دستاورد‌ها و خدمات این حوزه به مردم است.

اینوکس کیش؛ فرصتی مناسب برای ارائه جدیدترین دستاورد‌ها

نهمین دوره نمایشگاه اینوکس کیش ۲۰۲۲ با حضور گسترده شرکت‌های بیمه، بانک‌ها و فعالان بورس در محل مرکز نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش برگزار شد. در این دوره اینوکس، شاهد حضور پررنگ شرکت‌های بیمه بودیم که بیمه پارسیان نیز با اقتدار کامل در نمایشگاه حضور یافت. در چهار روز زمان برگزاری نمایشگاه، مدیران بیمه پارسیان در نمایشگاه حضور داشتند و با تشریح دستاورد‌ها و ظرفیت‌های بیمه پارسیان، به سوالات مراجعه کنندگان پاسخ دادند.


بازدید رییس کل از غرفه


در اولین روز نمایشگاه، مجید بهزادپور رییس کل بیمه مرکزی در غرفه بیمه پارسیان حضور یافت و از نزدیک روند فعالیت مدیران بیمه پارسیان در نمایشگاه اینوکس کیش ۲۰۲۲ را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.


برگزاری پنل تخصصی


اقدام دیگر بیمه پارسیان برگزاری پنل اختصاصی با موضوع جدیدترین محصولات دانش بنیان و نوآورانه در صنعت بیمه کشور بود که در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس ۱۴۰۱ در سالن ابوریحان مرکز همایش‌های جزیره کیش نیز صورت گرفت. در این پنل که روز سه شنبه ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۱:۱۵ با حضور مدیران ارشد بیمه پارسیان برگزار شد، محصولات و خدمات جدید این شرکت در حوزه بیمه‌های زندگی، خودرو و خدمات فن آورانه بیمه پارسیان به بیمه گزاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


نقش آفرینی بیمه در اقتصاد


اقدام مهمی که از سوی بیمه پارسیان صورت گرفت، حضور مدیرعامل در نمایشگاه بود. هادی اویارحسین در این نمایشگاه در خصوص نقش صنعت بیمه در اقتصاد ملی ایران گفت: در اقتصاد‌های پیشرفته جهان، نقش صنعت بیمه به عنوان ابزار تامین مالی اجرای پروژه‌های تولیدی و خدماتی در بخش‌های مختلف اقتصادی امری پذیرفته شده و در بسیاری از کشورها، شرکت‌های بیمه با سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولید و خدمات، رونق اقتصادی را برای این کشور‌ها به ارمغان آورده‌اند.

 

صنعت بیمه محافظ اقتصاد


مدیرعامل بیمه پارسیان افزود: در کشور ما نیز این شرکت‌ها می‌توانند با سرمایه‌گذاری در توسعه بخش‌های مختلف اقتصاد کشور، در چارچوب مصوبات بیمه مرکزی، نقش تعیین‌کننده‌ای در رونق اقتصادی ایفا کنند. از سوی دیگر با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جانب مقام معظم رهبری، صنعت بیمه جایگاه ویژه‌ای را به عنوان محافظ بخش‌های اقتصاد کشور و تامین امنیت سرمایه‌گذاری‌ها ایفا می‌کند و با ایفای نقش پررنگ در قالب اصول مختلف این سیاست‌ها، در راستای توسعه اقتصادی به واسطه این سیاست‌ها گام برمی‌دارد.


اقدامات متنوع بیمه پارسیان


مدیرعامل بیمه پارسیان با بیان اینکه این بیمه در سال جاری، مطابق با برنامه‌ریزی انجام شده، موارد مختلفی را برای اجرا در نظر گرفته ادامه داد: طرح‌های دیجیتالی‌سازی فعالیت‌ها و محصولات شرکت، راه‌اندازی باشگاه مشتریان، توسعه محصولات بانکی و بیمه‌ای مانند طرح نهال زندگی پارسیان، راه‌اندازی سامانه یکپارچه نظارت و اجرای درمان (سیناد)، راه‌اندازی سامانه تعیین برخط مقصر حادثه در بیمه‌های خودرو، توسعه برنامه کاربردی چتر همراه پارسیان، راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی بیمه‌نامه، استقرار سیستم‌های مدیریت نظیر ۳۴۰۰۰ منابع انسانی و ISO ۹۰۰۱؛ ISO ۱۰۰۰۲؛ ISO ۱۰۰۰۴؛ ISO ۱۰۰۱۵ و ۵ S و تاسیس شرکت بیمه اتکایی آوای پارس بخشی از مهمترین اقدامات انجام شده در بیمه پارسیان است.


اینوکس فرصتی مناسب


نایب رییس هیات مدیره بیمه پارسیان با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ گفت: با توجه به اینکه صنعت مالی کشور صنعت پویایی است و فعالان زیادی در این حوزه مشغول هستند، نمایشگاه‌های تخصصی فرصت مناسبی برای ارائه جدیدترین دستاورد‌ها و خدمات این حوزه به مردم است. او افزود: جمع شدن تمام ارکان صنعت مالی کشور، زیر سقف یک نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است که اطلاع رسانی در خصوص خدمات هر حوزه بصورت مستقیم به مراجعین صورت پذیرد و بازخورد‌های آن را دریافت کنیم تا در جهت رشد و توسعه این خدمات و عرضه عمومی مناسب آن گام برداریم. به طور مثال؛ ما به عنوان یک شرکت بین المللی باید بتوانیم برنامه‌های جدیدی را که برای ارائه بهترین خدمات بیمه‌ای به بیمه گذاران داریم در این فضای نمایشگاه رونمایی کنیم و توان خود را در حوزه صنعت بیمه کشور به صورت مستقیم در معرض دید مخاطبان قرار دهیم.


ارایه بهترین‌ها در دستور کار


هادی اویار حسین ادامه داد: بیمه پارسیان بعنوان یک شرکت بیمه پیشرو در ارائه محصولات نوین و نوآورانه چه در حوزه بیمه گری و چه در حوزه ارائه بهترین خدمات به بیمه گزاران خود همواره سعی کرده برنامه‌ها و خدمات جدیدی را که مناسب وضعیت روز این صنعت باشد ارائه کند؛ لذا در این نمایشگاه علاوه بر پاسخگویی مستقیم به مراجعه کنندگان و ارتباط رو در رو با ایشان قصد داریم از جدیدترین دستاورد‌های خود از جمله فروش اینترنتی پیشرفته بیمه شخص ثالث خودرو، بیمه نامه جدید و جامع ” آرامش زندگی پارسیان” که مربوط به حوزه بیمه‌های زندگی رونمایی کنیم. او افزود: کیش اینوکس فرصت مناسبی است تا زنجیره کامل خدمات مالی یک شرکت به طور کامل و مستقیم به مراجعین معرفی شود. در این گونه نمایشگاه‌ها رقابت در یک صنعت موجب رشد و پیشرفت می‌شود که این رشد در نهایت به نفع مشتریان و مخاطبان صنعت بیمه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: