کد خبر: ۳۸۶۵۶۸
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
0
تحلیلگر معروف ارز‌های دیجیتال با نام مستعار کردیبل کریپتو پیش بینی از بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری در سال ۲۰۲۳ ارائه کرده است.

بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری در سال ۲۰۲۳

در شرایطی که بازار کریپتوکارنسی در حال گذراندان روز‌های سختی بوده و بسیاری از پیش بینی‌ها از بیت کوین ۱۵ هزار دلاری حکایت دارند، تحلیلگر معروف ارز‌های دیجیتال با نام مستعار کردیبل کریپتو پیش بینی از بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری در سال ۲۰۲۳ ارائه کرده است.

درحال حاضر بیت کوین بیش از ۷۴ درصد ارزش خود را از دست داده است و وابستگی آن به شاخص‌های اقتصاد کلان و همچنین سهام ایالت متحده، چشم‌انداز مساعدی را برای آن ترسیم نمی‌کند. بیت کوین در یک سال گذشته تحت تاثیر عوامل مختلف مانند تورم رو به رشد، سیاست‌های انقباضی و افزایش نرخ بهره، جنگ روسیه و اوکراین، بحران انرژی در دنیا و... سقوط چشم‌گیری را تجربه کرده است. در شرایط این چنینی که تورم در بسیاری از کشور‌های اروپایی دو رقمی گشته و سیاست‌های افزایش نرخ بهره در اروپا و ایالت متحده ادامه دار است، احتمال ورود موج قویی از تقاضا در بازار پرریسکی مانند ارز‌های دیجیتال دور از ذهن است و به نظر می‌رسد تا زمانی که نرخ بهره تثبیت نشده، روند رکودی رمزارز‌ها ادامه داشته باشد. اما دقیقا در چنین شرایطی این تحلیلگر مطرح از بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری سخن می‌گوید.

بر اساس پیش بینی کردیبل کریپتو، بیت کوین در سال ۲۰۲۳ تا ۱۰۰ هزار دلار رشد خواهد کرد و بعد از آن بزرگترین سقوط تاریخ کریپتوکارنسی رخ خواهد داد. بر اساس آنچه وی مطرح کرده است، بعد از هاوینگ بیت کوین، فرآیندی که در آن سختی استخراج بیت کوین دو برابر شده و میزان استخراج این رمزارز نصف خواهد شد، قیمت بیت کوین مجددا به ۱۰ هزار دلار کاهش خواهد یافت.

به گفته وی در بازار نزولی بعدی قیمت بیت کوین حتی پایین‌تر از ۱۷۶۰۰ دلار امسال خواهد بود و به خریداران این فرصت را می‌دهد تا با قیمت ۱۰ هزار دلار در اواخر سال ۲۰۲۵ وارد بازار شوند. این شخص اشاره کرد که پیش بینی ۱۴ هزار دلاری برای بیت کوین محقق خواهد شد، اما نه در سیکل جاری، بلکه بعد از ثبت یک سقف قیمتی در حوالی ۱۰۰ هزار دلار و پس از آن یک سقوط سنگین به حوالی ۱۰ الی ۱۴ هزار دلار رخ خواهد داد.

یکی دیگر از معامله‌گران فعال رسانه‌های اجتماعی به نام کریپتو تونی از این نظریه به شدت پشتیبانی کرد. به عقیده تونی، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ روند سیاست‌های انقباضی کاهش خواهد یافت و به دنبال آن یک روند صعودی جدید در ارز‌های دیجیتال شکل خواهد گرفت.

از بیت کوین ۱۰ هزار دلاری تا دو میلیون دلاری

در حال حاضر اغلب پیش بینی‌ها از ادامه رکود جهانی حکایت دارند. ایلان ماسک به تازگی در مصاحبه‌ای گفته است که احتمال دارد رکود کنونی تا نزدیک به نصف شدن قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ ادامه یابد. ماسک حدس می‌زند که جهان ممکن است تا بهار ۲۰۲۴ در رکود باقی بماند و ضربه‌ای تازه به چشم‌انداز دارایی‌های ریسکی وارد کند.

از طرف دیگر بسیاری از تحلیلگران همچنان بر بیت کوین ۱۰ تا ۱۶ هزار دلاری تاکید دارند. به طور مثال ایل کاپو، تحلیلگر محبوب کریپتو، همچنان اصرار دارد که پس از اینکه بیت کوین شاهد افزایش قیمت تا حدود ۲۱ هزار دلار بود، ۱۴ هزار تا ۱۶ هزار دلار به سرعت وارد خواهد شد.

در همین حال، مدیر دارایی لری لپارد در درازمدت روی معامله بیت کوین با قیمت ۲ میلیون دلار در شش سال آینده شرط بندی می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: