کد خبر: ۳۸۶۶۲۲
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
0
قیمت هر قطعه سکه تمام طرح قدیم امروز به ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

حباب سکه همچنان بالا

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نوسانات چند دلاری نرخ طلای جهانی اظهار داشت: هر اونس طلا امروز به ۱۶۵۴ دلار کاهش پیدا کرد و مجددا در حال حاضر ۱۶۴۱ دلار است. همچنین بهای هر اونس نقره، ۱۸ دلار و ۹۵ است.

به گفته کشتی آرای در معاملات امروز (سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تعیین شد.


وی افزود: نیم سکه به قیمت ۸ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به رقم ۵ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۵ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۳۴۴ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۴۹۳ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۵۶۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۶۴۳ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

وی در پایان گفت: امروز هر قطعه سکه تمام در محدوده یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حباب داشته است. البته نیم سکه، ربع سکه و سکه‌های یک گرمی، همچنان دارای حباب بالا هستند.

برچسب ها: طلا ، سکه ، دلار ، بانک مرکزی ، بازار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: