April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد طرفین اعلام شد؛
کد خبر: ۳۸۶۶۳۹
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
0
نشست مشترک مدیران ارشد شرکت بیمه دانا و آموزش و پرورش استان کرمان با هدف تقویت مناسبات دوجانبه برگزار شد.

رضایت آموزش و پرورش استان کرمان از خدمات بیمه دانا

در این نشست هم‌اندیشی که با حضوردکتر احمد جوادی‌پور قائم مقام مدیرعامل و اعضای هیات همراه، همکاران شعبه کرمان و جیرفت و برخی از نمایندگان شبکه فروش برگزار شد، دکتر جوادی‌پور طی سخنانی ضمن ابراز خشنودی از انعقاد قرارداد با آموزش و پرورش، با اشاره به ظرفیت‌ها و توانایی‌های بیمه دانا و ابراز رضایت از تعامل مناسب بین بیمه‌گر و بیمه‌گذار، خواستار تسریع در ارائه خدمات به فرهنگیان فرهیخته استان کرمان شد.

وی، معلمان را مهندسان عرصه علم و دانش توصیف و با اشاره به خدمات فراوان آن‌ها به دانش آموزان سراسر کشور، ارائه خدمات بیمه‌ای به ایشان را مایه افتخار بیمه دانا دانست و خواستار افزایش تعامل و همکاری‌های دوجانبه شد.

در ادامه این نشست فردین نظری رئیس شعبه کرمان نیز به تشریح عملکرد شعبه و نحوه اجرای قرارداد آموزش و پرورش پرداخت و تسریع در پرداخت خسارت را از اولویت‌های کاری این شعبه برشمرد.

همچنین امیری، معاون پشتیبانی و مالی اداره کل آموزش و پرورش، نیز با تقدیر از شعبه کرمان، رضایتمندی ایجاد شده را نتیجه تعامل، تکریم، پرداخت سریع خسارات و افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد دانست و وعده داد در باره تجمیع بیمه‌های اموال و اشخاص با شعبه کرمان، همکاری لازم صورت گیرد.

گفتنی است: در سفر قائم مقام بیمه دانا به استان کرمان، جلسه‌ای بین ایشان، کارکنان شعبه و نمایندگان با هدف بررسی وضعیت و عملکرد شش ماهه و همچنین رفع مشکلات کاری این شعبه برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: