April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۶۶۷۶
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0

نمایش اقتدار بیمه دی در اینوکس کیش ۲۰۲۲+ فیلم

نمایشگاه بهترین فرصت برای ارایه توانمندی هاست و شرکت‌هایی که از توانمندی قابل توجهی برخوردار باشند، با جدیت بیشتری در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند، غرفه‌های بزرگتری می‌گیرند، در نقطه مناسبی حضور می‌یابند و با تمام توان به خودنمایی می‌پردازند.


نمایشگاه اینوکس کیش ۲۰۲۲ یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه‌های کشور است، زیرا نمایشگاهی تخصصی است که با حضور گسترده شرکت‌های بیمه، بانک‌ها و فعالان بورس در محل مرکز نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش برگزار می‌شود. در این دوره که نهمین دوره اینوکس کیش بود، بسیاری از شرکت‌های بیمه با تمام توان آمدند و به عرض اندام پرداختند، اما بسیاری دیگر نیز حاضر نشدند در حالی که بیمه دی با اقتدار کامل در نمایشگاه حضور یافت.


در چهار روز زمان برگزاری نهمین دوره نمایشگاه اینوکس کیش ۲۰۲۲، مدیران بیمه دی در نمایشگاه حاضر شدند و با تشریح دستاورد‌ها و ظرفیت‌های بیمه دی، به سوالات مراجعه کنندگان پاسخ دادند.

در اولین روز نمایشگاه، مجید بهزادپور رییس کل بیمه مرکزی در غرفه بیمه دی حضور یافت و از نزدیک روند فعالیت مدیران بیمه دی در نمایشگاه اینوکس کیش ۲۰۲۲ را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد و مسوولان بیمه دی نیز برنامه‌های حضور خود در روز‌های باقیمانده نمایشگاه اینوکس کیش را اعلام کردند.


برگزاری دیدارها، رایزنی با مسوولان و برنامه ریزی برای آینده از دیگر اقداماتی بود که بیمه دی در دستور کار خود قرار داده بود و با تمام توان این برنامه ها را به مرحله اجرا درآورد.

برچسب ها: بیمه دی ، اینوکس ، کیش ، بانک ، بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: