کد خبر: ۳۸۶۶۸۹
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
0
سامسونگ اپلیکیشن جدید Camera Assistant را برای کنترل و استفاده بهتر از دوربین تلفن همراه معرفی کرد.

اپلیکیشن سامسونگ برای استفاده بهتر از دوربین گوشی

سامسونگ به تازگی اپلیکیشن جدیدی به نام Camera Assistant را راه اندازی کرده است که برای گوشی‌های هوشمند گلکسی منتشر شده است. برنامه جدید بخشی از مجموعه برنامه‌های شخصی سازی Good Lock این شرکت است که هدف آن بهبود تجربه کاربر است.

این غول فناوری کره جنوبی اپلیکیشن جدید Camera Assistant را با هدف ارائه ویژگی‌های پیشرفته در حین استفاده از دوربین گوشی‌ها گلکسی منتشر کرده است. این نرم افزار به بهبود شخصی سازی کاربران با حالت خودکار دوربین کمک می‌کند.

علاوه بر این، این برنامه همچنین این امکان را به کاربران می‌دهد که HDR خودکار را غیرفعال یا فعال کنند. جدای از این، کاربران گوشی‌های گلکسی می‌توانند هنگام عکاسی از سوژه‌هایی که از کاربر دور هستند، شاهد بافت نرم عکس و حتی تعویض خودکار لنز باشند.

نکته قابل توجه این است که برنامه جدید Camera Assistant همچنین به شما امکان می‌دهد حتی زمانی که از حالت عکس استفاده می‌کنند، فیلم بگیرید. کاربران حتی می‌توانند دکمه شاتر را برای شروع ضبط فیلم نگه دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اضافه شده به Camera Assistant، گزینه Quick Shot است که به شما امکان می‌دهد تاری حرکت را در تصاویر ثابت کاهش دهید.

با این همه، سامسونگ اعلام کرد که ممکن است با استفاده از این ویژگی، کیفیت برخی تصاویر کمی کاهش یابد. اما، باید به گرفتن بهتر سوژه‌های متحرک سریع مانند حیوانات خانگی کمک کند.

با استفاده از این برنامه جدید، نیازی به هیچ گونه آپدیت جدید نیست، زیرا اساساً تعدادی گزینه جدید را در تنظیمات دوربین گوشی گلکسی فعال می‌کند که کاربران می‌توانند بر اساس نیاز خود تغییر دهند. از هم‌اکنون، این برنامه در مناطقی مانند هند، کره جنوبی و برخی بازار‌های دیگر از طریق فروشگاه گلکسی در دسترس است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: