طی احکامی از سوی علیرضا یزدان‌دوست؛
کد خبر: ۳۸۶۷۰۲
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
0
طی احکامی از سوی علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت، سرپرستان مدیریت آموزش و مدیریت حقوقی منصوب شدند.

دو انتصاب جدید در بیمه ملت

مراسم معارفه علیرضا تحریری‌نیا سرپرست مدیریت حقوقی و تکریم محمدرضا نورنژاد مدیر پیشین با حضور مدیرعامل و برخی از اعضای هیئت مدیره و معاونان شرکت برگزار شد.

همچنین در حکم دیگری از سوی علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت، احد رضایان به سرپرستی مدیریت آموزش شرکت منصوب شد.

یزدان دوست در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات نورنژاد در مدیریت حقوقی برای علیرضا تحریرنیا در این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد و خطاب به وی گفت: ان‌شاالله در دوره جدید با تکیه بر تجارب پیشین شاهد برطرف شدن برخی مشکلات شرکت باشیم.

وی همچنین با اشاره به انتخاب سرپرست جدید آموزش خواستار برنامه‌ریزی صحیح برای پیشبرد اهداف شرکت در بخش آموزش نمایندگان و کارکنان شرکت شد.

احد رضایان سرپرست مدیریت آموزش، فارغ‌التحصیل مقطع دکتری در رشته آینده‌پژوهی و پسا دکتری در رشته آینده‌پژوهی و تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم قطعیت از دانشگاه تهران است. در کارنامه وی تدریس در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مشاور مدیر عامل شرکت خدمات دریایی و بندری سینا در پروژه آینده پژوهی سینا، مشاور علمی مدیر عامل صندوق بازنشستگی بانک‌های کشور به چشم می‌خورد.

همچنین وکیل و نماینده حقوقی شرکت سهامی بیمه رازی، وکیل و نماینده حقوقی شرکت سهامی بیمه ملت، وکیل و نماینده حقوقی شرکت سهامی بیمه معلم، وکیل پایه یک دادگستری و مشاورحقوقی از جمله سوابق کاری علیرضا تحریری‌نیا سرپرست جدید مدیریت حقوقی شرکت بیمه ملت است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: