کد خبر: ۳۸۶۷۸۹
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
0

قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب در سراسر دنیا است که امروزه در ایران نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. در قدیم الایام در خانواده های ایرانی یک نوشیدنی مانند چایی جایگاه ویژه ای داشت، اما امروزه قهوه کم کم جایگزین چایی می شود. برند های بسیاری در سراسر ایران به تولید، رست و توزیع این دانه گیاهی مشغول هستند. در نظر داشته باشید که در خرید قهوه باید نکات بسیاری را مد نظر دهید. خوشنامی یک برند در بازار مشتریان تا حدودی مسیر را برای شما روشن می کند. عمده فروشی قهوه در ایران را بسیاری از برند ها انجام می دهند. اما اگر شما به دنبال یک محصول با کیفیت و درجه یک هستید باید به دنبال برند های حرفه ای بروید. برند کافی پارس را می توان یکی از بهترین عمده فروشی قهوه در ایران معرفی کرد که رست دانه های قهوه را نیز به صورت تخصصی انجام می دهند.

بهترین عمده فروشی قهوه در ایران

برای خرید قهوه به صورت عمده به نکات زیر دقت کنید

برای خرید قهوه چه به صورت عمده و حتی چه به صورت جزئی باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا احساس رضایت از خرید خود را تجربه کنید. باید قهوه ای را انتخاب کنید که برای دفعات بعدی نیز مشتری به شما رجوع کند. از جمله فاکتور هایی که برای خرید قهوه باید در نظر داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به رست قهوه دقت کنید. اینکه رست قهوه انواع مختلفی دارد و به چهار دسته لایت، مدیوم، مدیوم – دارک، دارک تقسیم بندی می شود. در نظر داشته باشید که رست قهوه باعث طعم و رایحه نهایی و همچنین میزان کافئین آن می شود. در واقع اگر شما یک عمده فروشی قهوه دارید باید مشتریان خود را بشناسید که چه نوعی را بیشتر خریداری می کنند. فراموش نکنید تاریخ رست قهوه تا حد زیادی بر روی تازگی قهوه نیز تاثیر دارد.
  • از برند های معتبر خرید کنید. این موضوع به شما اطمینان می دهد که یک محصول با کیفیت خریداری کرده اید. در نظر داشته باشید که بسیاری از برند های معتبر به مشتریان خود تضمین کیفیت محصول را می دهند. همین موضوع باعث می شود که شما خرید خود را با خیال آسوده انجام دهید.
  • با توجه به مشتریانی که دارید تنوع محصول داشته باشید. البته تخصصی کار کردن بر روی چند محصول محدود خوب است، اما باید دقت کرد که مشتریان سلیقه های مختلفی دارند و شما برای فروشگاه خود باید محصولات متنوعی داشته باشید.
  • اعتبار خود را با محصول بی کیفیت و ارزان زیر سوال نبرید. به علت اینکه می خواهید نسبت به رقبا محصولی با قیمت مناسب تر عرضه کنید، سعی نکنید به دنبال محصول ارزان قیمت باشید که کیفیت پایینی دارد. افرادی که اصطلاحا قهوه شناس باشند و خرید های زیادی از شما داشته باشند، اگر محصول بی کیفیت از شما خریداری کنند، به دنبال فروشندگان دیگر خواهند بود.

بهترین عمده فروشی قهوه در ایران

قهوه

 

با محصول خود تبلیغ کنید

این موارد از جمله نکات کلی هستند که شما باید حتی برای خرید از بهترین عمده فروشی قهوه نیز آن را مد نظر قرار دهید. قهوه ها با توجه به انواع مختلف و زیادی که دارند باید در خرید هر کدام نیز نکات دقیق تری مد نظر داشت. فراموش نکنید خرید از یک عمده فروشی قهوه که به عنوان یک برند معتبر شناخته می شود، می تواند بر روی فروش شما نیز تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. قهوه ای که دست مشتری می دهید، به عنوان یک تبلیغ نیز چه برای کافه شما و چه برای فروشگاه شما محسوب می شود. برای خرید دانه های قهوه و تمامی فرآورده های قهوه اعم از قهوه فوری و دیگر محصولات این خانواده می توانید از برند کافی پارس خرید خود را انجام دهید. برای مشاوره در مورد محصولات و البته اطلاع از قیمت های محصولات این برند می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمایید.

محصولات فروشگاه های عمده فروشی قهوه در ایران

در نظر داشته باشید که برای خرید از هر کدام از فروشگاه های عمده فروشی قهوه در ایران، باید ترکیبات این محصول را بشناسید. از جمله انواع قهوه ها که اصولا در بسیاری از فروشگاه ها و کافه ها به فروش می رسد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قهوه روبوستا 100 درصد، که این نوع قهوه دارای کافئین بالایی است.
  • قهوه روبوستا 100 درصد دارک، که این نوع قهوه تلخی بالایی دارد و البته دارای کافئین بالایی نیز می باشد. از این نوع قهوه برای افرادی که در حال ترک اعتیاد به مواد مخدر هستند، استفاده می شود.
  • قهوه 100 درصد روبوستا با تلخی ملایم که البته این نوع نیز دارای کافئین بالایی می باشد.
  • قهوه ای که ترکیب روبوستا و عربیکا به ترتیب به میزان 90 و 10 درصد است. این نوع قهوه نیز دارای کافئین بالایی می باشد و اصولا خوش طعم است.
  • قهوه ترکیبی عربیکا و روبوستا با میزان 70 و 30 درصد که دارای کافئین متوسطی است و طعم آن تقریبا همه پسند است.
  • اگر به دنبال قهوه ای با طعم بالانس هستید، شما باید قهوه ای با ترکیب عربیکا و روبوستا با میزان هر کدام 50 درصد را انتخاب کنید.
  • قهوه ای که 100 درصد عربیکا است و کافئین پایینی دارد. این قهوه اصولا دارای درصد ترشی بالایی است.

فروش محصولات به صورت عمده و خانگی

برای خرید از فروشگاه های عمده فروشی قهوه در ایران باید دقت کنید که بسته بندی ها چند کیلویی هستند. شما با توجه به نیاز و یا فروشی که دارید می توانید انواع مختلف این دانه گیاهی را خریداری نمایید. فراموش نکنید که البته نگهداری قهوه نیز در فروشگاه یا کافه بسیار مهم است و می تواند بر روی مرغوبیت محصول تاثیر گذار باشد. اگر شما در شهر خود دارای فروشگاه قهوه فروشی چه به صورت عمده و چه به صورت خانگی هستید، باید با پخش جنس مرغوب علاوه بر حفظ مشتریان قدیمی، مشتریان جدیدی را نیز جذب محصولات خود کنید. این موضوع تنها با کیفیت عالی و قیمت مناسب فراهم می آید. البته تاکید می کنیم که نباید صرف قیمت مناسب هر محصولی را به مشتری تحویل دهید. در این صورت به زودی کسب و کار شما با شکست مواجه خواهد شد. راه حل این امر خرید از فروشگاه های عمده فروشی قهوه معتبر است.

بهترین عمده فروشی قهوه در ایران

برند کافی پارس

فروشگاه عمده فروشی قهوه برند کافی پارس این اطمینان را به شما می دهد که محصولات فوق العاده ای را به بازار مشتریان خود عرضه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید قهوه عمده از این برند می توانید با راه های ارتباطی در سایت تماس حاصل نمایید و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: