کد خبر: ۳۸۶۸۰۳
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
0
وزارت کشور انگلیس در نظر دارد برای اسکان موقت پناهجویان در پارک‌های پایتخت این کشور، چادر برپا کند.

انگلیس برای اسکان پناهندگان در پارک‌های لندن چادر میزند!

روزنامه دیلی میل نوشت: در حالی که ریشی سوناک، نخست وزیر جدید انگلیس در نظر دارد برای پیشگیری از ورود پناهندگان از طریق آبراهه مانش با رئیس جمهور فرانسه گفتگو کند، وزارت کشور انگلیس در نظر دارد برای اسکان موقت پناهجویان، در پارک‌های لندن چادر برپا کند.

به نوشته دیلی میل، شورا‌های شهری در لندن، با برپایی چادر در پارک‌ها مخالفند و از دولت انگلیس می‌خواهند با لغو ممنوعیت اشتغال پناهجویان، آنان را برای تامین هزینه اسکان خود کمک کند. این روزنامه نوشت وزارت کشور انگلیس، خبر برپایی چادر برای اسکان موقت پناهجویان را رد می‌کند، اما اکنون درخواست بیش از ۱۶۰ هزار پناهجو، در این وزارتخانه، بدون بررسی انباشته شده است.

دولت انگلیس بار‌ها به بد رفتاری با پناهجویان متهم شده است. دولت انگلیس همچنین قصد دارد پناهجویانی را که وارد انگلیس می‌شوند به کشور آفریقایی رواندا اعزام کند که با حکم دادگاه حقوق بشر اروپایی انجام این کار فعلا تعلیق شده است. این در حالی است که انگلیس عضو دادگاه حقوق بشری اروپاست و تعهد داده است به احکام این دادگاه احترام بگذارد و آن را اجرا کند.

گزارش‌های منتشر شده منابع رسمی در انگلیس نشان می‌دهد ۹۶ درصد از افرادی که به عنوان مهاجر یا پناهجو در یک سال اخیر وارد انگلیس شده اند در مکان‌های موقت، پادگان‌های متروک و اردوگاه‌های پناهجویان ودر بلاتکلیفی به سر می‌برند.

بر اساس این گزارش‌ها در ۱۲ ماه گذشته، از ۲۸ هزار و ۵۲۶ نفری که درخواست پناهندگی در انگلیس کرده اند، فقط به پرونده ۴ درصد از این افراد رسیدگی شده است.

برخی از پناهجویانی که آبراه مانش تلاش می‌کنند خود را به انگلیس برسانند افرادی اند که اقوام درجه یک از جمله همسر یا فرزندشان در انگلیس است و با وجود درخواست‌های مکرر برای دریافت روادید به آنان اجازه ورود و پیوستن به اعضای خانواده یا همراهانشان داده نمی‌شود. برخی از انان در مرز دریایی، مصاحبه با رسانه‌های انگلیسی گفته اند دولت این کشور چاره‌ای جز ورود از این راه نگذاشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: