کد خبر: ۳۸۶۸۴۱
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
0
بانک سینا در راستای تقویت بنیه اقتصادی خانواده‌‌ها و بهبود وضعیت معیشتی آن‌ها، از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، تعداد هشت هزار و ۲۵۹ فقره وام قرض‌الحسنه معیشتی، اشتغالزایی و رفع احتیاجات ضروری به متقاضیان پرداخت کرده است.

پرداخت بیش از ۸ هزار وام قرض‌الحسنه معیشتی و اشتغالزایی توسط بانک سینا

به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این بانک در سال جاری با توجه به رویکرد دولت در تحقق رشد اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت خانوداه‌ها، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه معیشتی و اشتغالزایی را در دستور کار قرار داده و در این راستا به هشت هزار و ۲۵۹ متقاضی وام قرض‌الحسنه معیشتی و اشتغالزایی به ارزش دو هزار و ۱۳ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

بر این اساس بانک سینا همسو با سیاست‌های دولت و به منظور تقویت اقتصادی خانواده‌ها و استقلال شغلی و معیشتی، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه را همچنان با جدیت در دستور کار دارد.

این تسهیلات تا پایان مهرماه سال جاری به صورت وام به مشاغل خانگی و متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، حمایت از کسب و کار‌های آسیب‌دیده از کرونا و رفع نیاز‌های ضروری اقشار محروم و کم‌برخوردار جامعه پرداخت شده و روند پرداخت آن همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: