April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی خبر داد:
کد خبر: ۳۸۶۸۶۱
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
0
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در اولین نشست بحث و بررسی در خصوص راهکار‌های اجرایی تکالیف قانونی مقرر در ماده ۱۷ آئین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از طراحی بیمه نامه برای فعالیت‌های پژوهشی، فناورانه و نوآورانه و ریسک تجاری سازی محصولات دانش بنیان خبر داد.

فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه بیمه می‌شوند

دکتر علی بنیادی نائینی در این نشست که با حضور دکتر دلیری، دستیار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نمایندگانی از وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، صنعت، معدن و تجارت و نفت در بیمه مرکزی برگزار شد، گفت: بیمه همواره حامی و پشتیبان فعالیت‌های اقتصادی بوده و در تلاش است همگام با تکامل و ورود مشاغل جدید به بازار‌های اقتصادی، با ارائه بیمه نامه‌های جدید چتر حمایتی خود را گسترش دهد.

وی افزود: پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حمایت و تقویت شرکت‌های دانش بنیان، بیمه مرکزی به عنوان متولی صنعت بیمه و در راستای ایفای نقش حمایتی خود، تدوین آیین نامه‌های مربوط به تاسیس شرکت‌های فناورانه بیمه‌ای را در اولویت کار‌های خود قرار داده است.

دکتر بنیادی نائینی، همچنین از اقدامات صنعت بیمه برای طراحی پوشش‌های بیمه‌ای فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه، پوشش ریسک تحقیق و توسعه و ورود بنگاه‌ها به حوزه‌های جدید و همچنین طراحی سازوکار بیمه‌های نوین برای ریسک‌های تجاری سازی محصولات دانش بنیان خبر داد.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در این نشست به ارائه گزارشی از روند تشکیل مرکز نوآوری در بیمه مرکزی پرداخت و گفت: بیمه مرکزی به عنوان تسهیل گر فرآیند تبدیل ایده به محصول، در تلاش است ایده‌های جدید بیمه‌ای شرکت‌های دانش بنیان که قابلیت تبدیل به طرح‌های جدید بیمه‌ای دارند را به شرکت‌های بیمه معرفی کند.

شایان ذکر است، در این نشست اعضای حاضر به ارائه نیاز‌های بیمه‌ای متناسب با فعالیت اقتصادی خود پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: