April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۶۹۲۶
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
0
در این مقاله می خواهیم به این سوال که چرا خرید درب ضد سرقت اصل و با کیفیت اهمیت دارد؟ پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

 

در این مقاله می خواهیم به این سوال که چرا خرید درب ضد سرقت اصل و با کیفیت اهمیت دارد؟ پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.


چرا خرید درب ضد سرقت اصل و با کیفیت اهمیت دارد؟

خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت امروزه تبدیل به یک درب امن برای انواع ورودی می باشد. این درب ها به واسطه استراکچری که دارند از هر گونه اهرم و یا فشاری جلوگیری می کنند. باز کردن این گونه از درب ها بدون کلید امکان پذیر نیست و همین مورد است که این درب ها را از نمونه های معمولی موجود در بازار متمایز می کند. در ساخت اینگونه درب ها از فولاد و آهن استفاده شده است. ساختار این درب ها به این شکل است که در دو طرف درب دولایه فولاد کار شده است. و در بین ورق های فولاد به کار رفته از آهن استفاده شده است.

 

 

تفاوت های میان درب ضد سرقت اصل و با کیفیت از درب های تقلبی.

 

در این قسمت مقاله به این پرسش جواب خواهیم داد که چرا خرید درب ضد سرقت اصل و با کیفیت اهمیت دارد؟ همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم درب ضد سرقت برای ایمنی بیشتر استفاده می شود. تا افراد با خیالی آسوده محل زندگی خود و یا سر کار خود را ترک نمایند. اما تفاوت هایی میان درب ضد سرقت اصل و با کیفیت با درب ضد سرقت تقلبی وجود دارد.

در درب های ضد سرقت اصل از ورقه های فولادی با ضخامت مناسب برای جایگذاری میان دو طرف درب استفاده می شود. اما در درب های تقلبی یا فولادی کار نشده است یا اگر کار شده است به حدی نازک است که عملا بود و نبود آن با هم فرقی ندارد. در درب های ضد سرقت با کیفیت و اصل از آهن در میان ورقه های فولادی استفاده شده است.

در حالی که به دلیل گران بودن آهن، در درب های تقلبی آهن به کار نمی برند. و این مورد بزرگترین ضعف این نوع از درب ها می باشد. قفل به کار رفته در درب های ضد سرقت باید کیفیتی فوق العاده داشته باشند اما در درب های ضد سرقت تقلبی قفل های به کار رفته بسیار بی کیفیت می باشد. در نتیجه همانطور که در بالا تر نیز ذکر کردیم استفاده از درب ضد سرقت برای ایجاد امنیت و آسودگی خاطر می باشد. اما با استفاده از درب های ضد سرقت تقلبی، سرقت را برای سارقان بسیار آسان می کنید. و در کل می توان بیان کرد تفاوتی میان درب های معمولی موجود در بازار و درب های ضد سرقت تقلبی وجود ندارد.

چرا خرید درب ضد سرقت اصل و با کیفیت اهمیت دارد؟

چرا خرید درب ضد سرقت اصل و با کیفیت اهمیت دارد

 

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت اصل و با کیفیت

 

اجزای تشکیل دهنده یک درب اصل و با کیفیت به شرح ذیل می باشد:

ساختار داخلی درب که جزو مهم ترین قسمت ساخت این نوع از درب ها می باشد. همانطور که در بالا تر نیز عنوان کردیم در ساختار داخلی این مدل از درب ها از ورقه های فولاد با کیفیت و ضخامت مناسب همراه با آهن استفاده می شود.

یراق آلات با کیفیت: منظور از یراق آلات استفاده از دستگیره، قفل، چشمی درب و غیره می باشد.

روکش به کار رفته در درب ضد سرقت: روکش های به کار رفته در درب های ضد سرقت دارای کیفیت و تنوعی بی نظیر می باشند. انواع روکش های موجود در بازار برای استفاده در ساخت درب های ضد سرقت:

روکش چوب های طبیعی

روکش روبه پی وی سی

روکش ها ی ام دی اف

هات پرس ها

روکش های لمینتی

روکش های ملامینه

روکش های فلزی

با اطمینان خاطر می توان بیان کرد کیفیت انواع روکش هایی که در بالا نام بردیم از بهترین کیفیت و بهترین متریال هستند.

قیمت درب های ضد سرقت

 

قیمت این مدل از درب ها در مقایسه با درب های معمولی گران تر هستند. علت این گرانی کیفیت . آسایشی است که با نصب اینگونه از درب ها دریافت می کنید. توجه داشته باشید علاوه بر امنیتی که به واسطه این مدل از درب ها ایجاد می شود زیبایی درب های ضد سرقت مسئله بعدی است که افراد زیادی را ترغیب به خرید می کند. توجه داشته باشید درب های ضد سرقت اصل با کیفیت عایق صدا نیز هستند. و برای سفارش این درب ها می توانید سفارشی سازی نمایید و به راحتی سفارش یک محصول منحصر به فرد را بدهید.

عوامل مهمی در تعیین درب های سرقت وجود دارد. به طور مثال درب های بی کیفیت و تقلبی موجود در بازار قیمت کمتری دارند. اما به این نکته توجه داشته باشید هیچ ارزانی بی حکمت نیست. تمام اجزایی که در ساخت یک درب ضد سرقت درجه یک به کار می رود در قیمت نهایی آن تاثیر گذار می باشد. یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید درب های ضد سرقت بر روی قیمت تاثیر گذار می باشد خرید از مجموعه هایی معتبر و کاربلد در این حوزه می باشد.

 توجه داشته باشید برای اطمینان از اصل و تقلبی بودن یک درب بهترین راهی که می توانید اطمینان داشته باشید که درب با اصل و با کیفیت است یا خیر خرید از مجموعه هایی معتبر  می باشد. با خرید از این مجموعه ها از اصالت کالای خریداری شده اطمینان خاطر کسب نمایید.

سخن پایانی

اطمینان و آسودگی خاطر را به راحتی با خرید درب ضد سرقت اصل و با کیفیت کسب نمایید و با خیالی راحت به زندگی روزمره خود بپردازید. با خرید از مجموعه های اصیل و با کیفیت از خرید خود اطمینان داشته باشید. و تفاوت هایی که میان درب های اصلی و با کیفیت و درب های تقلبی بیان کردیم به راحتی می توانید خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: