April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۶۹۷۴
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
0
بررسی گزارش مرکز آمار ایران از تحولات بازار مسکن نشان می‌دهد فاصله بین گران‌ترین و ارزان‌ترین واحد مسکونی در تهران حدود ۷۷ میلیون تومان است.

فاصله ۷۷ میلیون تومانی گران‌ترین و ارزان‌ترین واحد مسکونی در تهران

بر اساس جدیدترین گزارش تحولات بازار مسکن که از سوی مرکز آمار ایران منتشر شده متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی طی مهرماه امسال در مناطق ۲۲ گانه تهران ۴۶ میلیون و ۴۷۹ هزار تومان بوده است.

بیشترین متوسط قیمت با ۹۹ میلیون و ۵۴۱ هزار تومان مربوط به منطقه یک و کمترین متوسط قیمت مسکن با ۲۲ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان متعلق به منطقه ۱۸ بوده است.

متوسط قیمت مسکن در منطقه ۲، ۳ و ۴ به ترتیب ۶۹ میلیون و ۹۱ هزار تومان، ۷۷ میلیون و ۷۷۸ هزار تومان و ۵۲ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان است. در منطقه ۵ و ۶ نیز به ترتیب متوسط قیمت مسکن ۵۵ میلیون و ۸۴۱ هزار تومان و ۶۲ میلیون و ۴۲۳ هزار تومان بوده است.

به گزارش تسنیم، فاصله بین گران‌ترین متوسط قیمت (منطقه یک) و کمترین متوسط قیمت (منطقه ۱۸) بالغ بر ۷۶ میلیون و ۷۵۲ هزار تومان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: