کد خبر: ۳۸۷۰۸۸
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
0
فاطمی امین کیفیت خودرو را منوط به رضایت مشتری عنوان کرد و گفت: طرح‌های بسیاری در زمینه کیفی‌سازی محصولات آغاز شده البته در این راستا ما انتظار بیشتری از قطعه سازان و خودروسازان داریم.

وزیر صمت کیفیت خودرو را به گردن این افراد انداخت

سیدرضا فاطمی امین در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو تهران گفت: با تنظیم برنامه از سوی وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و شرکت‌های خودروساز، خوشبختانه صنعت خودرو ایران در یک سال گذشته به لحاظ تولید به پایداری رسیده که حمایت از این روند از اهمیت بالایی برخوردار است.

کیفیت خودرو بر عهده کیست؟

وزیر صمت در پاسخ به سوالی درباره تغییر در کیفیت با آغاز طرح تحول در صنعت خودرو گفت: با رسیدن به موقع قطعات، مونتاژ و افزایش تولید خودرو، به سرعت روند رشد تولید نمایان می‌شود این در حالی است که تغییر و تحول در کیفیت خودرو به‌تدریج آشکار می‌شود.

فاطمی امین بر پیشبرد تولید پایدار تاکید کرد و افزود: کار هماهنگ خودروسازان و قطعه سازان به تحقق این امر منجر می‌شود.

وزیر صمت کیفیت خودرو را منوط به رضایت مشتری عنوان کرد و گفت: طرح‌های بسیاری در زمینه کیفی‌سازی محصولات آغاز شده البته در این راستا ما انتظار بیشتری از قطعه سازان و خودروسازان داریم.

وی با بیان اینکه حداقل ۶۰ الی ۷۰ درصد کیفیت خودرو به قطعه بر می‌شود، افزود: در این خصوص اقدامات بسیاری انجام شده، اما هنوز ناتمام است و در میانه راه هستیم و امیدوارم به زودی و حداکثر تا آخر امسال شاهد گزارش‌های خوبی از کیفیت خودرو باشیم.

کیفیت خودرو‌ها بالا رفته است؟

فاطمی امین از کاهش مراجعات به نمایندگی‌ها در مورد برخی خودرو‌ها خبر داد و اضافه کرد: شاخصی وجود دارد که در ۱۰۰ روز اولی که خودرو تحویل داده می‌شود چند دستگاه برمی گردد و نیاز به تعویض قطعه دارند که این آمار به طور قابل توجهی کاهش یافته، اما هنوز ما نیاز به زمان بیشتری داریم.

وی با تاکید بر امر کیفیت گفت: امیدوارم که همه تولیدکنندگان در تمام صنایع به ویژه صنعت خودرو که با ایمنی و جان مردم مرتبط است تلاش بیشتری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: