کد خبر: ۳۸۷۰۹۵
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
0
از تصویب قانون ممنوعیت واردات خودرو چند سالی میگذرد و وضعیت بازار خودرو هر روز بدتر از دیروز می‌شود. بسیاری از افراد معتقدند که ممنوعیت واردات یکی از مهمترین دلایل وضعیت امروز بازار خودرو است. بازاری با قیمت‌های نجومی، تنوع پایین و خالی از برندهای بزرگ و مطرح در سطح جهانی.

یک بام و دو هوای دلاری

از تصویب قانون ممنوعیت واردات خودرو چند سالی میگذرد و وضعیت بازار خودرو هر روز بدتر از دیروز می‌شود. بسیاری از افراد معتقدند که ممنوعیت واردات یکی از مهمترین دلایل وضعیت امروز بازار خودرو است. بازاری با قیمت‌های نجومی، تنوع پایین و خالی از برند‌های بزرگ و مطرح در سطح جهانی.

اما طرفداران این قانون نیز همیشه دلایلی برای ادامه یافتن این روند دارند که مهمترین آنها، ارزبری واردات است. آن هم در شرایطی که گویا کشور درگیر کمبود ارزی نیز هست. سوال اصلی اینجاست که آیا مضیقه ارزی دلیل اصلی ممنوعیت واردات است یا تنها بهانه ایست تا روی دلایل اصلی سرپوش گذاشته شود؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: