April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۷۱۰۴
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
0
محمد جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون با بازی در فیلم‌های مختلف در سال ۱۳۹۷ توانست عنوان پول ساز‌ترین بازیگر ایرانی را به خود اختصاص دهد.

نگاهی به کارنامه سینمایی پول سازترین بازیگر ایرانی

محمدجواد عزتی بازیگر محبوب ایرانی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ است. عزتی یکی از پول‌سازترین بازیگران ایرانی است که سه بار نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌است.

عزتی متولد تهران است و فعالیت حرفه‌ای هنری خود را در سال ۱۳۷۵ در تئاتر آغاز کرد. پس از آن با ایفای نقش در سریال قصه‌های شبانه ساخته سعید آقاخانی بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد.

جواد عزتی پول سازترین بازیگر ایرانی

درحال حاضر جواد عزتی به ایفای نقش در فیلم سینمایی دوزیست پرداخته است که این فیلم به کارگردانی سعید خانی است. همچنین دوزیست تاکنون  توانسته در رتبه ششم جدول فروش سینما قرار گیرد.

محمد جواد عزتی در چندین فیلم پرفروش مانند ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)، اکسیدان (۱۳۹۵)، لاتاری (۱۳۹۶)، آینه بغل (۱۳۹۶) و هزارپا (۱۳۹۷) که تا مدتی رکورددار پرفروش‌ترین فیلم ایران بود، ایفای نقش کرده‌است و در ۱۳۹۷ پول‌سازترین بازیگر ایرانی شد.

عزتی پرفروش ترین بازیگر

فیلم آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۶ که جواد عزتی یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان، عزتی را تبدیل به پرفروش‌ترین بازیگر سال ۱۳۹۶ ایران کرد.

محمد جواد عزتی بازیگر محبوب ایرانی

هنرمندی در تئاتر 

زندانی خیابان دوم، پسران آفتاب، شایعات، قاتل بی رحم هسه کارلسون، جولیوس سزار و ساحره سوزان از آثار تئاتر جواد عزتی از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۶ است.

حضور عزتی در سینماهای ایران

طلا و مس، آفریقا، همه چی آرومه، همبازی، جابه‌جا، همه‌چیز برای فروش،  کلاشینکف، فرشته‌ها با هم می‌آیند،  شیار  ۱۴۳ ، تگرگ و آفتاب،  در مدت معلوم (فی المدت المعلوم)،  زاپاس، پارادایس، هفت معکوس، خرگیوش، اکسیدان، ماجرای نیمروز، آینه بغل ، هزارپا، تنگه ابوقریب،  لاتاری ، پیلوت، ما همه با هم هستیم، جان‌دار، چهار انگشت، ماجرای نیمروز: رد خون، جهان با من برقص، دوزیست، آتابای، مغز استخوان، شنای پروانه ، خورشید  و مرد بازنده از آثار سینمایی محمد جواد عزتی است که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: