کد خبر: ۳۸۷۱۷۵
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
0

مش فولادی ساده را می‌توان شبکه‌ای از میلگردهایی دانست که به‌صورت افقی و عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. درواقع، این قطعه فولادی، شبکه‌ای مقاوم و با استحکام بالاست که در فونداسیون ساختمان‌ کارایی دارد. ازآنجایی‌که مش فولادی ساده از میلگرد ساخته می‌شود، قیمت آن وابستگی زیادی به قیمت میلگرد دارد. این محصول مفتولی و پرمصرف در انواع سایز چشمه و ابعاد مفتول گوناگون به بازار عرضه می‌شود. مصرف بالای مش ساختمانی و قیمت تمام ‌شده آن، برای فعالان صنعت ساختمان بسیار اهمیت دارد.

ارزان‌ترین مش فولادی ساده در بازار اهن

ارزان‌ترین مش فولادی ساده در بازار آهن

هنگام انتخاب مش فولادی ساده باید به عواملی همچون سایز میلگرد (یا مفتول)، ابعاد و ضخامت چشمه و همینطور وزن مش توجه ویژه داشت. این عوامل از عوامل اصلی تعیین‌کننده قیمت ارزان و روز مش فولادی ساده در بازار آهن هستند. به‌طورکلی مش فولادی ساده دارای تنوع سایز بالایی است، اما برخی از سایزهای آن، بسیار پرمصرف‌‌تر بوده و قیمت آن‌ها نسبت به بقیه، دارای نوسان بیشتری است. از این ‌رو لیست قیمت آن‌ها، به‌طور روزانه به‌روزرسانی می‌شود. بنابراین بسیار مهم است که از منبعی معتبر همه روزه قیمت دقیق این محصولات را استعلام کنید.

مزایا و کاربرد مش فولادی ساده

مش فولادی ساده دارای مزایای فروانی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قیمت پایین و مقرون‌به‌صرفه آن اشاره داشت. البته علاوه بر قیمت مناسب، مش فولادی از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار است. سرعت بالای پیاده‌سازی آن و کاهش زمان پروژه از سایر مزایای این محصول است.

همان‌طور که قبلاً به آن اشاره داشتیم، این محصول در ساختمان‌سازی و صنعت کاربردهای فراوانی داشته و برای مسلح کردن بتن، ساخت و پایه‌ریزی کف بنا یا ساختمان به‌کار می‌رود. امروزه در کشور ما این روش به یکی از متداول‌ترین روش‌های ساختمان‌سازی تبدیل شده است. در آخر باید خاطرنشان کرد که مش فولادی ساده در ساخت دیوارها و سقف‌های کامپوزیتی، ساخت دیوارها و قطعات پیش‌ساخته نیز کارایی گسترده‌ای دارد.

خرید مش فولادی ساده

درصورت آشنایی اولیه با مش‌های فولادی و صنعت ساختمان‌سازی، احتمالاً از مصرف و کارایی بالای مش فولادی ساده در سایزهای 6، 8 و 10 اطلاع دارید. این سایزها به علت کارایی گسترده‌ای که دارند، همواره موردتوجه فعالان بازار آهن و ساختمان‌سازی بوده و قیمت آنان به شاخصه‌هایی مانند نرخ مواد اولیه، نوسانات بازار و… وابسته است. درصورتی‌که قصد خرید ارزانترین و باکیفیت‌ترین مش ساده در بازار آهن را دارید، باید از طریق مراکز و تامین‌کنندگان معتبر اقدام به خرید کنید.

هنگام خرید مش فولادی ساده، بایستی همواره به نکات و موارد خاصی توجه داشته باشید. از جمله این موارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  1. ویژگی‌ها و مشخصات محصول همانند نوع، ابعاد، استاندارد تولید، حالت، مکان بارگیری و تحویل
  2. تاریخ و زمان آخرین به‌روز رسانی قیمت

با توجه با نکات بالا می‌توانید خرید بهتر و ایمنی داشته باشید؛ البته اگر از طریق فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید مش فولادی ساده نمایید، درصورت بروز هرگونه سوال، ابهام و یا نیاز به مشاوره‌های تخصصی، کارشناسان و متخصصان مربوطه پاسخگوی شما خواهند بود. همچنین در صورت رخ دادن هرگونه مشکل در هنگام خرید و یا پس از آن، می‌توانید به‌راحتی از طریق پشتیبانی آن را پیگیری کنید.

ارزان‌ترین مش فولادی ساده در بازار اهن

جمع‌بندی

مش فولادی ساده محصولی پرکاربرد و ضروری است که با خرید و استفاده از آن، می‌توان از مزایای فراوانی نیز بهره‌مند شد. البته استفاده گسترده از آن در ساختمان‌سازی و دیگر صنایع، موجب اهمیت دوچندان این محصول و قیمت آن در بین ساختمان سازان و صنعتگران شده است. قیمت مش فولادی ساده به قیمت میلگرد و ابعاد چشمه، سایز محصول، نوسان بازار و ارز و... وابسته است. همانطور که پیش‌تر نیز (به واسطه اهمیت این موضوع ذکر) کردیم، بهترین راه خرید ارزان‌ مش فولادی ساده، خرید از طریق مراکز و فروشگاه‌های معتبر و باسابقه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: