کد خبر: ۳۸۷۱۸۱
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
0
قیمت دلار تهران بالای همه بازار‌ها ایستاد. بازارساز در دو روز کاری اخیر، قیمت دلار رسمی را بیش از ۲۰۰۰ تومان بالا برد. حباب آبشده صفر شد. چه کسایی در بازار امروز چهل میلیون سود کردند؟

سرنخ پول‌های جدید در بازار ارز

بازار ارز تهران یک کانال دیگر هم عوض کرد. دلار روز چهارشنبه در کانال ۳۴ بود، پنجشنبه به ۳۵ رفت و امروز به ۳۶ رسید، یعنی در سه روز، سه کانال عوض کرد. در کانال جدید قیمت تا سطح ۳۶ هزار و ۴۰۰ تومان بالا رفت، اما در پایان سیصد تومان عقب نشست و در ۳۶ هزار و ۱۰۰ بسته شد.

از قول یک معامله‌گر باتجربه گفته می‌شد، تقاضا‌های سنگین در بازار زیاد شده است. ظاهرا سپرده‌گذارانی که به امید نرخ سود در صندوق‌های درآمد ثابت سپرده‌گذاری کرده بودند درحال مهاجرت به بازار ارز هستند.

امروز در بازار قیمت دلار با ۳۵ هزار و ۳۰۰ تومان باز شد و تا ۳۶ هزار و ۴۰۰ بالا رفت. اگر کسی ۴ بسته دلار در شروع معاملات می‌خرید و در سقف امروز می‌فروخت چهل میلیون تومان سود می‌کرد. معامله‌گران می‌گفتند احتمال اینکه یک عده‌ای از این سود بهره‌مند شده باشند بالاست، چون دلار در ساعات پایانی اصلاح داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: