April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۷۱۹۴
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
0
نتایج چهل و دومین دوره قرعه کشی جوایز حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد.

نتایج چهل و دومین دوره قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک مسکن

به نقل از هیبنا، اسامی برندگان چهل و دومین دوره قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک مسکن اعلام شد.

مشتریان گرامی می‌توانند از طریق وبسایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir از نتایج این قرعه کشی اطلاع حاصل کنند و با وارد کردن شماره حساب قرض الحسنه و یا کد ملی خود در درگاه تعیین شده، اطلاعات مربوط به نتایج قرعه‌کشی را از وبسایت بانک مسکن دریافت کنند.

همچنین نتایج این دور از جوایز حساب‌های قرض الحسنه بانک مسکن از طریق پیامک نیز به اطلاع برندگان گرامی رسیده است.

لازم به ذکر است، در این دوره بیش از ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار نفر مشمول قرعه کشی جوایز بانک مسکن بودند که بر این اساس ۳۳۶ هزار و ۱۵۲ فقره جایزه به برندگان تعلق گرفت. طی این مرحله حساب‌هایی قرض الحسنه‌ای که از تاریخ اول مردادماه ۱۴۰۰ تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در بانک مسکن افتتاح شده‌اند و تا روز قرعه کشی به مدت ۹۰ روز متوالی دارای مانده حداقل ۵۰۰ هزار ریال بودند، مشمول انجام قرعه‌کشی قرار گرفتند. ضمن اینکه برای مبلغ ۵۰۰ هزار ریال و بیشتر به ازای یک صد هزار ریال در هر روز یک امتیاز در نظر گرفته شد.

این دوره از مرحله قرعه کشی بانک مسکن شامل جوایزی از جمله ۱۰ فقره کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید واحد مسکونی، ۴۰۱ فقره کمک هزینه خرید خودرو داخلی به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال، ۱۴۰۱ فقره کمک هزینه ۲۰۰ میلیون ریالی خرید لوازم خانگی، ۲ هزار و ۴۰۱ فقره کمک هزینه ۴۰ میلیون ریالی خرید صنایع دستی، ۴۹ هزار و ۶۲۶ هزار فقره جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی و هزاران جایزه نقدی دیگری بود که به قید قرعه به مشمولین و دارندگان حساب‌های قرض الحسنه بانک مسکن اعطا شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: