کد خبر: ۳۸۷۲۷۱
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
روسیه از کشته شدن ۷۰۰ نظامی اوکراینی و مزدور خارجی از جمله ۴۰ آمریکایی، انگلیسی و لهستانی خبر داد.

کشته شدن ۷۰۰ نظامی اوکراینی و ۴۰ مزدور خارجی

ایگور کوناشینکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت ۷۰۰ نظامی و مزدور از جمله ۴۰ مزدور آمریکایی، انگلیسی و لهستانی کشته شدند.

بر اساس اعلام تلویزیونی روسیا الیوم، ایگور کوناشینکوف از خنثی سازی همه تلاش‌های نیرو‌های کی یف برای حمله در محور‌های متعدد خبر داد.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه همچنین گفت: ۳۷۰ فروند موشک آمریکایی هایمارس و سمرچ در انباری در جمهوری دونتسک هدف قرار گرفت و منهدم شدند و ۱۷ پهپاد اوکراینی نیز سرنگون شدند.

ایگور کوناشینکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: نیرو‌های کی یف به نیرو‌های ما در جمهوری لوگانسک در محور کوبیانسک یورش بردند؛ اما نیرو‌های ما دشمن را متوقف کرده و آن‌ها را شکست داد. نیرو‌های اوکراینی تلاش می‌کردند در منطقه خارکوف به پایگاه‌های ما حمله کنند، اما ما این حملات را خنثی کردیم و تقریبا ۲۰۰ نظامی اوکراینی را از بین بردیم.

همچنین دشمن به محور کراسنی لیمان در دو جمهوری لوگانسک و دونتسک حمله کرد. اما یگان توپخانه‌ای روسیه و ناوگان هوایی ارتش روسیه ۲۵۰ نیروی نظامی و افراطگرای تندروی اوکراین را کشتند و دو تانک و چهار خودروی زرهی و سامانه شلیک موشک گراد و یک توپ آن‌ها را منهدم کردند. همچنین در حملاتی دقیق، تقریبا ۱۰۰ نیروی اوکراینی و مزدور خارجی را از بین بردند که ۴۰ نفر از آن‌ها از مزدوران آمریکا، انگلیس و لهستان بودند.

یگان‌های اوکراینی که به سمت دونتسک در حرکت بودند با شکست مواجه شدند و تقریبا ۷۰ نظامی اوکراینی به قتل رسیدند و یک دستگاه تانک و توپ هاوتزر آمریکایی منهدم شد. در محور نیکولاف- کریفوی روگ، نیز دشمن دو بار به مواضع نیرو‌های ما در خرسون حمله کرد؛ اما نیرو‌های ما نیرو‌های دشمن را به مواضع اصلی خود بازگرداندند و بیش از ۵۰ نظامی را نیز کشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: