کد خبر: ۳۸۷۳۴۰
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
0
سرپرست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از برپایی پایگاه خدمات پزشکی رایگان و تخفیف‌های ۵۰ درصدی به مناسبت هفته کیش خبر داد.

ارائه خدمات ویژه در بیمارستان کیش به مناسبت ۲۰ آبان

دکتر کامران فردوسی سرپرست بیمارستان کیش ضمن تشریح برنامه‌های درمانی ویژه ۲۰ آبان گفت: پایگاه‌های خدمات پزشکی رایگان ۱۹ و ۲۰ آبان در مسجد خاتم الانبیا، هیات محله کرمانشاهان و مصلای کیش برپا خواهد شد که پزشکان در زمینه‌های اطفال، زنان و زایمان، داخلی و عمومی به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.


فردوسی همچنین با اشاره به حضور اساتید بنام رشته‌های مختلف پزشکی در این مجموعه درمانی اظهار داشت: پزشکان فوق تخصص اطفال و نوزادان و گوش و حلق و بینی با هدف ارائه خدمات مطلوب، ۱۹ و ۲۰ آبان در بیمارستان کیش مستقر می‌شوند.


وی افزود: در گرامیداشت هفته کیش سنجش تراکم استخوان توسط فوق تخصص روماتولوژی از ۱۸ تا ۲۰ آبان با ۵۰ درصد تخفیف در بیمارستان انجام خواهد شد.


سرپرست بیمارستان کیش تصریح کرد: به مناسبت این رویداد، زایمان‌های تاریخ ۲۰ آبان نیز به عنوان فرزندان کیش رایگان خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: