سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو در مراسم تجلیل از کارکنان حراست شرکت خبر داد
کد خبر: ۳۸۷۴۳۱
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
0
مراسم تجلیل از کارکنان حراست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با حضور دکتر حامد عباسی نامی سرپرست شرکت برگزار شد.

توجه بیشتر به توانمندی بانوان در تصدی پست های مدیریتی

در این مراسم سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو ضمن قدردانی از زحمات کارکنان حراست گفت: به حمدالله با مجموعه مدیریتی و کارکنان اخلاق‌مداری روبرو هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و با تمامی مشکلاتی که از بدو ورود به شرکت با آن روبرو بودم؛ تمام تلاش خود را کرده‌ام تا امور شرکت را با تدابیر مدیران و با عقلانیت پیش ببرم.

وی از فرصت برابر برای بانوان در پست های مختلف شرکت خبر داد و گفت: اگر افراد توانمند باشند حتماً در پست‌های مدیریتی از آنها استفاده خواهیم کرد.

نامی به لزوم توانمندسازی هرچه بیشتر پرسنل و جانشین‌پروری اشاره و خاطرنشان کرد: کار در حوزه حمل‌ونقل ، پشت‌میزنشینی نیست و حتماً باید کارها را از نزدیک دنبال کنید تا مشکلات شناسایی و الزامات لازم برای حل آنها را مشخص کنید.

وی همچنین از ایجاد نظم مالی و سرعت در پاسخگویی به مکاتبات اداری خبر داد و از مجموعه حراست خواست تا از عملکرد شرکت در مقایسه با گذشته نیز گزارشاتی ارائه دهند.

نامی گفت: مدیرانی که دارای شاخص‌های مدنظر حراست هستند و در راستای اهداف کلان شهرداری تهران و شرکت حرکت می‌کنند را معرفی کنید تا از آنها تقدیر کنیم.

در ادامه مشاور مدیرعامل در امور پدافند غیرعامل ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان حراست گفت: حراست به‌عنوان چشم صادق مدیرعامل و امانت‌دار مجموعه است.نصیری با تأکید بر اینکه اگر فردی نقشی در تأمین امنیت مردم داشته باشد عبادت کرده است خاطرنشان کرد: کار در حراست عبادت است. اگر بتوانید با تلاش خود محیطی امن توأم با آرامش ایجاد کنید قطعاً در ثواب یک کار خیر شریک هستید.

در این مراسم مدیر حراست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن قدردانی از سرپرست شرکت به‌خاطر زمانی که علی‌رغم همه مشغله کاری، برای دیدار با پرسنل حراست گذاشتند گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه جز شرکت‌های پرمشغله است و در حال حاضر با توجه به شرایط، با حجم کاری بیشتری نیز روبرو هستیم.

حبیب‌الله عظیمیان به تلاش شبانه‌روزی کارکنان حراست برای حفظ امنیت و آرامش مجموعه شرکت بهره‌برداری مترو اشاره کرد و افزود: ما همانند تمام بخش‌های دیگر این شرکت، تمامی تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا چرخ‌های مترو لحظه‌ای از حرکت نایستد.وی گفت: ما همگی به خانواده شهدا و ایثارگران بدهکار هستیم و هرچقدر در راه خدمت به مردم و جمهوری اسلامی فعالیت کنیم، این بدهی کم نخواهد شد.

در پایان این مراسم، دکتر نامی سرپرست شرکت بهره برداری مترو از تعدادی از کارکنان حراست با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: