April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۷۵۳۵
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
0
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بیمه‌شده این صندوق هستند.

یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بیمه‌شده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر هستند

بیت‌اله برقراری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جمعیت بیمه‌شده فعال این صندوق از زمان تأسیس در سال ۱۳۸۴ تاکنون به یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار نفر می‌رسد.

وی با بیان اینکه ساختار این صندوق براساس اسناد بالادستی و نیز اصل ۲۹ قانون اساسی تشکیل شده است، افزود: این صندوق مولود انقلاب اسلامی است و عملکرد آن مبنی بر نگاه انقلابی و تحولی است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با اشاره به اینکه جامعه هدف ما شناخت کم و کلی از مزایای این صندوق دارند، خاطرنشان کرد: بسیاری این صندوق را، چون جوان است نمی‌شناسند درحالی‌که صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ۱۷ ساله بوده و جامعه هدف آن کشاورزان، روستاییان و عشایر سراسر کشور و نیز شهر‌های با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت است.

برقراری با بیان اینکه جمعیت جامعه هدف ما به سی میلیون نفر در کشور می‌رسد، ادامه داد: طبق آمار جمعیت خالصی که باید تحت پوشش این صندوق قرار گیرند ۱۰ میلیون نفر است.

وی با بیان اینکه متقاضیان در هشت سطح درآمدی می‌توانند خود را بیمه کنند، افزود: یکی از ویژگی‌های صندوق این است که دولت دو برابر حق بیمه را برای متقاضیان پرداخت می‌کند و دیگر اینکه امکان انتقال سوابق از این بیمه به سایر بیمه‌ها وجود دارد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با بیان اینکه همه افراد بالای ۱۸ سال و کمتر از ۵۰ سال می‌توانند به عضویت این صندوق درآیند، گفت: مستمری پیری، بازماندگان و ازکارافتادگی از جمله خدماتی هستند که صندوق ارائه می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: