April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۷۶۲۸
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
0

مجموعه بتن سرمد جزء مجموعه هایی است که به طور تخصصی اقدام به تولید انواع ماشین آلات صنعتی می کند. این مجموعه تاکنون انواع مختلف دستگاه بلوک زنی در ایران را تولید کرده است. در این مقاله ابتدا به معرفی انواع مختلف دستگاه بلوک زنی می پردازیم. در پایان نیز شما را با برترین تولید کننده بلوک زن در ایران آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با انواع دستگاه بلوک زنی در ایران با ما همراه باشید.

انواع مختلف دستگاه بلوک زنی در ایران

انواع دستگاه بلوک زنی در ایران          

دستگاه های بلوک زنی بر اساس نیاز مخاطبان در انواع مختلفی تولید شده اند. در ادامه با انواع مختلف دستگاه بلوک زنی آشنا می شویم: 

     دستگاه بلوک زن اتوماتیک

دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک کاملا به صورت خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی کار خود را انجام می دهند. این دستگاه در میان انواع بلوک زن ها جایگاه بالایی دارد. با استفاده از بلوک زن تمام اتوماتیک قادر به تولید مصالح مختلفی از جمله: آجر، سنگ مرمر، سنگ فرش، بلوک خواهید بود.

بلوک زن اتوماتیک بهترین و در عین حال گرانترین نوع در میان بلوک زن ها به حساب می آید. عملکرد، سرعت و دقت این ابزار پیشرفته بسیار بالا است. این ابزار به راحتی قابل کنترل خواهد بود. کار با این دستگاه کاملا بی دردسر است. استفاده از دستگاه نیاز به نیروی فیزیکی نخواهد داشت. با این حال وجود یک اپراتور برای بررسی عملکرد آن ضروری است.

     دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک

بلوک زن های نیمه اتوماتیک سرعت مناسبی دارند. دقت کار این دستگاه بالا است. از طریق بلوک زن نیمه اتوماتیک می توان بلوک دیواری و سقفی تولید نمود. بلوک های تولید شده در این دستگاه ظاهر بسیار مناسب و باکیفیتی خواهند داشت. تعداد قالب های این نوع دستگاه بلوک زنی به صورت چهارتایی، پنج تایی و شش تایی است.

دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک در ۸ ساعت کاری حدودا دو هزار و پانصد الی سه هزار بلوک تولید می کند. برای دستیابی به بهترین عملکرد دستگاه به نیروی حرفه ای و اپراتور مجرب نیاز خواهد بود. خرید بلوک زن نیمه اتوماتیک برای سرعت بخشیدن به روند تولید بلوک توصیه می شود.

     دستگاه بلوک زن دستی

یکی از انواع مختلف دستگاه بلوک زنی، نوع دستی آن است. این دستگاه طراحی و کاربرد بسیار ساده ای دارد. بلوک زن های دستی در تعداد قالب با همدیگر متفاوت هستند. هر چه تعداد قالب های یک بلوک زن بیشتر باشد سرعت آن افزایش می یابد. تعداد قالب بلوک زن های دستی به صورت  2 تایی، ۳ تایی و 4 تایی است.

بلوک زن دستی قادر است در هر هشت ساعت حداقل دویست بلوک و حداکثر هفتصد بلوک تولید کند. کار با دستگاه نیاز به نیروی متخصص دارد تا سرعت و تعداد تولید بلوک افزایش یابد. بلوک زن دستی بلوک هایی با قطر دو میل تولید می کند.

انواع مختلف دستگاه بلوک زنی در ایران

بهترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی             

اگر به دنبال خریدی بی دردسر هستید، پیشنهاد ما شرکت بتن سرمد است. با تهیه محصول موردنیاز از این شرکت ضمن تجربه خریدی ارزان و باکیفیت از پشتیبانی کامل بهره مند می شوید. شرکت دانش بنیان بتن سرمد یکی از شناخته ترین شرکت ها در زمینه تولید دستگاه بلوک زنی در ایران است. این شرکت در لیست برترین و بهترین تولیدکننده های ایرانی قرار دارد. 

دلیل این برتری مرغوبیت مواد اولیه و در نتیجه محصول نهایی است. مشتریان شرکت محدود به پایتخت نیستند. از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور خریداران زیادی به بتن سرمد اعتماد کرده اند. جلب رضایت مشتری و داشتن خریداران وفادار از افتخارات شرکت به حساب می آید.

انواع مختلف دستگاه بلوک زنی در ایران 

شرکت دانش بنیان افراز بتن سرمد تولید کننده دستگاه های بلوک زنی

شرکت دانش بنیان افراز بتن سرمد تولیدکننده انواع مختلف دستگاه بلوک زنی در ایران است. محصولات تولید شده در شرکت از مواد اولیه مرغوب تشکیل شده اند. به همین علت می توان از کیفیت آن ها اطمینان حاصل نمود. شرکت بتن سرمد مملو از متخصصین و افراد خبره و حرفه ای است. کارشناسان این مجموعه با داشتن سال ها سابقه در زمینه تولید توانسته اند بلوک زن های بی عیب و نقصی را روانه بازار کنند. استفاده از ابزارها و تجهیزات روز و استاندارد در تولید دستگاه های بلوک زنی از مزایای دیگر شرکت بتن سرمد به حساب می آید. این شرکت در کارگاه هایی مجهز محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار می کند.

کلام آخر

در این مقاله با انواع مختلف دستگاه بلوک زنی موجود در ایران آشنا شدید. شما می توانید با توجه به نیاز خود هر یک از این دستگاه ها را خریداری کنید. مجموعه بتن سرمد یکی از تولیدکننده های بزرگ دستگاه های بلوک زنی در ایران به شمار می رود. از سراسر ایران قادر هستید خرید خود را از طریق این شرکت به انجام برسانید. شرکت دانش بنیان افراز بتن سرمد تهیه بلوک زن های باکیفیت و ارزان را تضمین می کند. برای برقراری ارتباط با کارشناسان فروش این مجموعه از شماره های موجود در سایت استفاده نمایید.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: