مجموعه نیکاسان مرکز فروش و توزیع پد سلولزی است. این مرکز علاوه بر فروش پد سلولزی در زمینه فروش سیستم های گرمایشی و سرمایشی نیز فعالیت می کند. انواع پدهای سلولزی ارائه شده توسط نیکاسان جزء با کیفیت ترین پدهای موجود در بازار هستند که عمر مفید بالایی دارند. اگر به دنبال خرید آنلاین پد سلولزی کولر از نمایندگی رسمی فروش پوشال سلولزی هستید، با ما همراه باشید.

خرید آنلاین پد سلولزی از نمایندگی رسمی فروش پوشال سلولزی

پد سلولزی نوعی پوشال کولر آبی است که از الیاف گیاهان بامبو، کنف و کاج تولید می شود. این نوع پد در کولرهای آبی سلولزی نصب می شود و به خنک شدن هوا کمک می کند. از ویژگی های بارز پدهای سلولزی می توان به تراکم بالا و خاصیت ایستایی آن اشاره کرد. این موضوع از تغییر حالت پدها در زمان کوتاه جلوگیری می کند. در نتیجه استفاده از این پدهای سلولزی تا 5 سال نیز امکان پذیر خواهد بود.

انواع پد سلولزی از کاغذ کرافت ساخته می شوند. کاغذ کرافت باید از کشورهایی نظیر فنلاند و چین به کشور وارد گردند. البته کیفیت کاغذ کرافت چینی به هیچ عنوان با کاغذ کرافت فنلاندی قابل مقایسه نیست. بر همین اساس، پد سلولزی ساخته شده از کاغذ کرافت فنلاندی، بسیار با کیفیت بوده و قیمت بالاتری نیز دارد.

پد سلولزی

پد سلولزی جایگزینی برای پوشال های چوبی در کولرهای آبی است. این نوع پدها، از الیاف گیاهی ساخته شده اند و در برابر عوامل مخرب، مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. برخی از مهم ترین ویژگی های پد سلولزی در زیر آورده شده است:

  • ایستایی بالا
  • قابلیت نگهداری آب به مدت طولانی
  • کاهش مقدار مصرف آب
  • افزایش بازده کولر آبی
  • خنکی بیشتر هوا نسبت به پوشال چوبی
  • امکان شستشو و از بین بردن رسوبات انباشته بر روی آن ها
  • ساختار لایه ای و متراکم که از ورود گرد و غبار و عوامل بیماری زا به فضای ساختمان جلوگیری می کند.
  • ماندگاری بالا (از 3 تا 5 سال)

خرید آنلاین پد سلولزی از نمایندگی رسمی فروش پوشال سلولزی

جنس پد سلولزی

در هنگام خرید آنلاین پد سلولزی یا حتی خرید حضوری، به نوع جنس و برند سازنده توجه کنید. جنس پدهای سلولزی از کاغذ کرافت است. مرغوب ترین نوع کاغذ کرافت، کاغذ کرافت فنلاندی است. هر برند تولید کننده پد سلولزی که از کاغذ کرافت فنلاندی استفاده می کند، می تواند محصول با کیفیتی در اختیار افراد قرار دهد. کاغذ کرافت چینی نیز در بازار یافت می شود که خیلی زود تغییر شکل داده و کارایی خود را از دست می دهد.

قیمت پد سلولزی

قیمت پد سلولزی به جنس و برند سازنده آن مربوط می شود. برندهایی که از کاغذ کرافت مرغوب برای تولید کالاهای خود استفاده می کنند، قیمت های بالاتری برای محصول خود در نظر می گیرند. بهتر است برای خرید پد سلولزی با قیمت مناسب به نمایندگی های معتبر و رسمی برندهای مختلف مراجعه نمایید.

ابعاد پدهای سلولزی

ابعاد پدهای سلولزی بر اساس حجم کولر سلولزی تعیین می شود. در واقع، ممکن است ابعاد یک نوع پد سلولزی با پد دیگر متفاوت باشد. بنابراین در هنگام خرید پد سلولزی یا ثبت خرید آنلاین پد سلولزی به ابعاد متناسب با حجم کولر خود توجه داشته باشید.

خرید آنلاین پد سلولزی از نمایندگی رسمی فروش پوشال سلولزی

مزایای خرید از نمایندگی رسمی فروش پوشال سلولزی

برای فروش محصولات سلولزی، نمایندگی های رسمی در کشور در نظر گرفته شده است. افراد می توانند با مراجعه به نمایندگی رسمی فروش پوشال سلولزی، بهترین پد مورد نظر خود را با ابعاد مناسب انتخاب نمایند.

از مزایای خرید از نمایندگی رسمی فروش پوشال سلولزی می توان به قیمت مناسب پد سلولزی اشاره کرد. در واقع، با توجه به اینکه نمایندگی هر برند، محصولات را به طور مستقیم از شرکت خریداری می کند، بنابراین تعداد واسطه ها کمتر بوده و هزینه مشتریان به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

مراجعه به فروشگاه های اینترنتی هر نمایندگی نیز کمک می کند تا افراد با مشخصات محصولات، ابعاد و قیمت پدهای سلولزی آشنا شوند. در نهایت با بررسی و ارزیابی انواع کالاها، مشتری می تواند خرید آنلاین پد سلولزی را با اطمینان کامل انجام دهد.

شرکت نیکاسان نیز با در نظر گرفتن نمایندگی های رسمی برای فروش پد سلولزی نیکاسان، شرایط خرید را برای مشتریان خود ساده تر کرده است. با این حال، شما می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی شرکت نیکاسان، به خرید آنلاین پد سلولزی بپردازید.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: