April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۷۶۷۸
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
0
شیلا خداداد بازیگر سینما تلویزیون در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مسافری از هند در نقش سیتا به شهرت رسید.
مسافری از هند که مشهور شد

شیلا خداداد متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ بازیگر سینما تلویزیون است. او فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم سینمایی اعتراض (۱۳۷۸) آغاز کرد.

خداداد شهرت خود را با بازی در سریال تلویزیونی مسافری از هند محصول سال ۱۳۸۲ به دست آورد.

او در فیلم پرفروش اخراجی‌ها ۲ (۱۳۸۸) و مجموعه‌های گلشیفته (۱۳۹۶–۱۳۹۷) و هیولا (۱۳۹۸) ایفای نقش کرده‌است. همچنین خداداد برای هیولا نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی از جشن حافظ شد.

شیلا خداداد در فیلم «مسافری از هند»

شیلا خداداد به‌صورت اتفاقی بازیگری را دنبال کرده است. داستان بازیگری خداد از جایی شروع می‌شود که مسعود کیمیایی  فیلمساز و نویسنده ایرانی او  را در داروخانه می‌بیند و به او پیشنهاد بازی در فیلم اعتراض را می‌دهد. او برای نقش‌آفرینی در این فیلم در میان عموم شناخته شد.

خداداد  پس از آن در سال ۱۳۸۱ نقش اصلی دختری هندی به‌نام سیتا را در مجموعه تلویزیونی مسافری از هند ایفا کرد. این مجموعه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد و باعث شد تا خداداد به بازیگری برجسته در ایران تبدیل شود.

شیلا خداداد بازیگر ایرانی

نگاهی به کارنامه سینمایی

اعتراض، آبی، عیسی می‌آید، قلب‌های ناآرام، ازدواج به سبک ایرانی، آکواریوم، سوغات فرنگ، یک اشتباه کوچولو، سایه وحشت، خیابان بیست و چهارم، پسر آدم، دختر حوا، پاتو زمین نذار،  پسر تهرانی، اخراجی‌ها ۲، سن پطرزبورگ، زمهریر، زنان ونوسی، مردان مریخی و بادیگارد از آثار سینمایی شیلا خداداد است که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: