April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۷۷۰۴
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0
جلسه هم اندیشی مدیران بیمه میهن برای اصلاح و اعلام ساختار سازمانی و فرایند‌ها با هدف ساماندهی، پویایی و سرعت بخشی به امور شرکت با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، معاونان و مدیران برگزار شد.

تغییرات مدیریتی در بیمه میهن با هدف ساماندهی، پویایی و سرعت بخشی به امور

در این جلسه سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل از اصلاح ساختار سازمانی موقت و فرایند‌های داخلی بر اساس تصمیم اخیر اعضای محترم هیئت مدیره خبر داد و گفت باید بر اساس الزام نهاد‌های بالادستی و بورس با اصلاح ساختار سازمانی و سرعت بخشیدن به اصلاح فرایند‌ها امور شرکت را پیش ببریم و با تغییرات مدیریتی به ساماندهی شرکت بپردازیم.

شیخ الاسلامی تغییرات و جابجایی تعدادی از مدیران ستادی را یک امر طبیعی و لازمه پویایی این مجموعه دانست وگفت این تغییرات با هدف پویایی و سرعت بخشیدن به امور شرکت و تکلیف حاکمیت شرکتی صورت گرفته و به هیچ وجه نشانه ناکارآمدی یک مدیر نیست. وی ضمن قدردانی از اعضای هیئت مدیره و مدیران حاضر در جلسه، گفت: قدرت بخشیدن به بخش بازاریابی که در قالب یک مدیریت مستقل و زیر نظر مدیرعامل فعالیت خواهد کرد یکی از این تغییرات است و تیم بازاریابی و فروش روی بازار‌های قابل جذب برای بدنه بیمه میهن متمرکز خواهد شد.

وی افزود در ساختار جدید، مدیریت امور شعب، بازاریابی و شبکه فروش به دو مدیریت امور شعب و نمایندگان و مدیریت بازاریابی و فروش تغییر نام یافته است؛ تغییر دیگر در معاونت مالی، اقتصادی و توسعه سرمایه انسانی است که به معاونت مالی، اقتصادی و برنامه ریزی تغییر نام یافت. وی همچنین از تفکیک مدیریت سرمایه انسانی و پشتیبانی از معاونت مالی و اقتصادی و برنامه ریزی خبر داد و گفت این مدیریت نیز به صورت مستقل و ذیل مدیریت عامل عمل خواهد کرد.

مدیرعامل بیمه میهن گفت این ساختار موقتی است و ساختار اصلی و جدید که با توجه به مأموریت‌های شرکت برای توسعه امور پیش بینی و تعریف شده، پس از تعیین اعضای جدید هیئت مدیره مشخص و اعلام خواهد شد.

در این جلسه آقایان حمیدی رئیس و مصطفوی عضو هیئت مدیره و همتی بازرس ویژه و مشاور مدیرعامل نیز به بیان نقطه نظرات خود در ارتباط با وضعیت شرکت و ساختار سازمانی پرداختند و این تغییرات را برای شرکت لازم و مثبت ارزیابی کردند.

بر اساس ساختار جدید و موقت سازمانی؛ آقایان روح اله پوریا به عنوان معاون مالی، اقصادی و برنامه ریزی، سیدمجتبی کریمی به عنوان مدیر امور شعب و نمایندگان، رحمت خسروی به عنوان مدیر بازاریابی و فروش و محمدرضا منصوری نیز به عنوان مدیر مجتمع مرکزی بیمه میهن منصوب و مشغول به فعالیت شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: